Co nowego i dobrego? Przeglądamy nowości miesiąca

10 Days Amsterdam to nowa marka na polskim rynku. PIerwszy sklep marki w Warszawie otwarto w Klifie (materiały prasowe)
10 Days Amsterdam to nowa marka na polskim rynku. PIerwszy sklep marki w Warszawie otwarto w Klifie (materiały prasowe)

Spośród nowych produktów, sklepów i miejsc wybieramy dla was te najciekawsze. Tym razem przedstawiamy wam nową markę z Holandii, kolekcję zapachów inspirowaną diamentami, piękną biżuterię, nowatorskie produkty do pielęgnacji oraz ciekawą książkę nie tylko do poduszki.

Powiew Amsterdamu w Warszawie

Sportowa elegancja – tak krótko można byłoby opisać stylistykę holenderskiej marki 10DAYS Amsterdam. Ponadczasowa paleta kolorów i proste kroje pozwalają swobodnie łączyć różne modele, a ciekawe dodatki, tak jak szale, torby, nerki ułatwiają tworzenie oryginalnych stylizacji.
Sklep 10 DAYS Amsterdam otwarto na początku września w warszawskim Domu Mody Klif. Na wieszakach dominuje czerń i biel, jednak w kolekcji pojawiają się też mocne akcenty w kolorze fluorescencyjnego różu.

Mocny akcent kolorystyczny w kolekcji 10DAYS Amsterdam (Fot. materiały prasowe)
Mocny akcent kolorystyczny w kolekcji 10DAYS Amsterdam (Fot. materiały prasowe)

W filozofii 10DAYS Amsterdam, butik, to miejsce, gdzie wszystko tworzy harmonijną całość. Ducha marki oddaje również przesłanie, które znaleźliśmy na oficjalnej stronie 10DAYS Amsterdam:

„Pomyśl.
Pomyśl o najbardziej relaksującym momencie.
Pomyśl o leniwym niedzielnym popołudniu.
Albo o spokojnym, długim spacerze w lesie.

Zatrzymaj się.
Zatrzymaj ten moment.
I zapamiętaj to uczucie.
My zachowaliśmy to uczucie.
Nie zakorkowaliśmy go w butelce.
Nie uwięziliśmy w klatce.
Nie schwytaliśmy w pułapkę.

My go uszyliśmy.

Zatrzymaj ten moment na zawsze.
To uczucie naturalności, wygody, spokoju, relaksu, wyluzowania.
To jest jak druga skóra, która pozwala pozostać sobą.

Noś 10Days.
Codziennie.”

Brzmi zachęcająco, prawda?

Jak pachnie blask?

Na to pytanie próbuje znaleźć odpowiedź W.KRUK. Znana firma jubilerska zaprezentowała kolekcję wód perfumowanych inspirowanych najrzadszymi kamieniami świata – diamentami. W kolekcji są cztery kompozycje zapachowe nawiązujące do barw diamentów: W.KRUK ROSE – kwiatowo- cytrusowa przywodzi na myśl zmysłowość różowych diamentów, W.KRUK BLUE – nowoczesna, energetyczna jak morska bryza i błękitny diament, W.KRUK PURE – szlachetna i ponadczasowa, niczym najczystszy, diament. Uzupełnieniem kolekcji jest woda perfumowana W.KRUK BLACK, stworzona z myślą o poszukujących nieoczywistych połączeń. Inspiracją dla powstania zapachu był najbardziej tajemniczy diament o barwie głębokiej czerni. W.KRUK BLACK skrywa moc, odwagę i intensywność w aksamitnej oprawie Orientu.

Wody perfumowane W.Kruk w czterech wariantach zapachowych (Fot. materiały prasowe)
Wody perfumowane W.Kruk w czterech wariantach zapachowych (Fot. materiały prasowe)

Wody perfumowane W.KRUK dla kobiet i mężczyzn można kupić aktualnie w salonach marki i w sklepie internetowym wkruk.pl, a od października również w sieci perfumerii Sephora i na sephora.pl. Cena za flakon o pojemności 50 ml wynosi 299 zł.

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)

Powrót koszul

Wraz z wielkim powrotem stylu power dressing koszula damska przeżywa czasy swojej świetności. Od lat 70-tych sporo się jednak zmieniło i ten ponadczasowy element garderoby towarzyszy kobietom już nie tylko w pracy, ale także każdej innej sytuacji – od spotkania z przyjaciółkami po wielkie gale. Patrząc na propozycje z jesienno-zimowej kolekcji marek Wólczanka i Lambert, w której obok koszul czysto biznesowych pojawiły się także modele z szykownego jedwabiu oraz ozdobione wyjątkowymi wzorami, jest to w pełni zrozumiałe. Damska koszula została stworzona po to, aby lśnić!

Nowa kolekcja marki bazuje na tkaninach od najlepszych dostawców, zarówno z Europy jak również innych części świata. Koszule damskie szyte są przede wszystkim z bawełny i wiskozy, ale w ofercie znalazło się również miejsce dla modeli jedwabnych stanowiących synonim codziennego luksusu. Wśród zdobień wyróżniają się efektowne kokardy oraz wywijane mankiety. Uwagę przykuwają również rozszerzane rękawy, które na nowo definiują proporcje sylwetki.

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)

Pierwsza odsłona kolekcji jest już dostępna w butikach stacjonarnych oraz sklepie online wolczanka.pl. Kolejne modele z oferty jesienno-zimowej będą pojawiać się w sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu.

„Srebrna droga” – nawet najstraszniejsza podróż musi mieć swój kres

Jeśli lubicie szwedzkie kryminały, to ta nowość na półkach księgarni powinna was ucieszyć. „Srebrna droga” to bestseller na szwedzkim rynku – książkę sprzedano w ponad 300 000 egzemplarzy, a przetłumaczono w w 27 krajach, w Polsce wydało ja wydawnictwo „Świat Książki”. Co ciekawe napisała ją debiutująca powieściopisarka Stina Jackson, szybko awansując do gwiazd nordyckiego suspensu.
Na zachętę krótkie streszczenie:

„Trzy lata temu córka Lellego zaginęła w odległym zakątku północnej Szwecji. Każde kolejne wakacje Lelle spędza, jeżdżąc Srebrną Drogą, rozpaczliwie szukając utraconej córki, siebie samego i odkupienia. Tymczasem siedemnastoletnia Meja przyjeżdża z matką do niewielkiego miasteczka w nadziei na nowe życie. Jest w tym samym wieku, w jakim była córka Lellego, gdy doszło do tragedii. Dziewczyna jest u progu dorosłości. Nieświadoma, że w odciętym od świata miejscu czyhają na nią zagrożenia. Jesienny mrok z wolna spowija okolicę. Losy Lellego i Mei splatają się w dramatyczny i zarazem nieodwracalny sposób, choć oboje nigdy nie podejrzewaliby, że ich ścieżki się przetną.”

Kuchnia praktyczna i urodziwa

Wybierając blat do kuchni kierujemy się zazwyczaj nie tylko jego urodą, ale przede wszystkim względami praktycznymi. Na szczęście są już rozwiązania, dzięki którym można pogodzić jedno i drugie. W najnowszej kolekcji Cosentino Dekton Stonika są blaty w czterech kolorach o wyjątkowym połysku imitujące wzór kamieni naturalnych. Są przy tym trwałe, odporne na zarysowania i wysoką temperaturę. Więcej informacji na stronie: www.cosentino.com

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)

Rześkie spojrzenie świetlistych oczu

Chłodząco-masujący sztyft „Świetliste Oczy” to bestseller z paryskiej apteki. Rozświetlająca formuła odświeża spojrzenie, a roślinne składniki aktywne nawilżają i wygładzają powierzchnię skóry, a także przyspieszają mikrokrążenie, zmniejszając cienie i obrzęki pod oczami. Preparat pozostawia niewidoczny wygładzający „film”, który napina skórę i niweluje oznaki zmęczenia. Działanie przeciwobrzękowe można wspomóc masując okolice oczu chodnym sztyftem, który jest elementem opakowania. Masaż ułatwia proces usuwania toksyn, a także napina skórę wokół oczu
Sztyft „Świetliste Oczy” stał się nieodłącznym elementem pielęgnacji Paryżanek oraz stanowi niezbędne narzędzie pracy makijażystów za kulisami światowych pokazów mody.

Eclat du regard, Embryolisse stał się we Francji hitem (Fot. materiały prasowe)
Eclat du regard, Embryolisse, cena: 99 zł (Fot. materiały prasowe)

Nowe kolekcje biżuterii YES

10 września w Concept Store YES w Warszawie zaprezentowano nadchodzące kolekcje biżuterii YES. W czasie spotkania goście mogli zobaczyć premierowe zdjęcia z Kalendarza YES 2020.

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)

W YES co roku powstają autorskie kolekcje stworzone przez Projektantów YES – Magdę Dąbrowską, Kasię Bukowską, Macieja Dudka i innych. Na spotkaniu zaprezentowano szkice i przybliżono, jak wyglądał proces projektowania każdej z zapowiadanych nowości na sezon jesień-zima 2019/2020. Gości zachwyciła nowość w portfolio diamentowym YES – Metropolitan w różowym złocie projektu Mateusza Madelskiego, limitowana odsłony bestsellerowej kolekcji Aura z Malachitem, nowe wzory z kolekcji Skarabeusz z naturalnym agatem w odcieniu turkusu i medaliony w projektach Magdy Dąbrowskiej.

Dwa nowe smaki Coconautów

Czy wiecie, że woda z wnętrza kokosa jest niezwykle wartościowym napojem? Pozyskuje się ją z młodych owoców bezpośrednio zerwanych z palmy, dzięki czemu płyn zawiera w sobie moc składników mineralnych pobranych z korzeni drzewa, a jego skład jest niemal identyczny, jak osocze ludzkiej krwi. Napój z wnętrza kokosa wspiera budowę masy mięśniowej, wzmacnia układ krwionośny i nerwowy, przyśpiesza gojenie się ran oraz wspomaga detoks organizmu. Zawarte w nim enzymy bioaktywne wspomagają metabolizm i uzupełniają niedobory w organizmie, dzięki czemu ciało lepiej funkcjonuje.
Woda kokosowa znajduje się w napojach Coconaut®, które do tej pory były dostępne w wersji klasycznej (w białej puszce) i gazowanej (w niebieskiej). Od niedawna ma dwa nowe W czerwonej puszce znajdziecie wodę kokosową z sokiem z arbuza, a w żółtej wodę kokosową z sokiem z ananasa.

Wada kokosowa Coconaut® z sokiem z arbuza (Fot. materiały prasowe)
Wada kokosowa Coconaut® z sokiem z arbuza (Fot. materiały prasowe)

Coconaut® to napoje bazujące na 100%-owej wodzie kokosowej bez żadnych dodatków.
Nie zawierają laktozy ani glutenu,dzięki czemu mogą je pić także alergicy, a zawarte w wodzie kokosowej cukry nie podnoszą poziomu glukozy we krwi.
Woda kokosowa Coconaut® zawiera m.in. witaminy z grupy B, witaminę C, aminokwasy egzogenne, enzymy, kwas laurynowy i naturalne cukry.

Wada kokosowa Coconaut® z sokiem z ananasa (Fot. materiały prasowe)
Wada kokosowa Coconaut® z sokiem z ananasa (Fot. materiały prasowe)

Woda kokosowa Coconaut® ma delikatny smak i doskonale nawadnia i dodaje energii. Dzięki temu sprawdza się zarówno jako alternatywa dla słodkich napojów, jak i jako naturalny izotonik czy dodatek do koktajli i drinków.

Bielszy odcień bieli

Pasta wybielająco-ochronna BlanX O3X przeznaczona do codziennego użytku z aktywnym tlenem łączy moc tlenu, perlit i porosty arktyczne, aby zapewnić jeszcze lepsze działanie wybielające. Pasta BlanX O3X pomaga usuwać przebarwienia oraz nadawać zębom blask i jasność szkliwa. Zawarte w paście krzemionka i naturalne arktyczne porosty skutecznie walczyą z płytką nazębną i czyszczą zęby nie uszkadzając szkliwa.

 

(Fot. materiały prasowe)
Pasta wybielające BlanX O3X, cena 28 zł (Fot. materiały prasowe)

Tonizacja – anti-pollution – nawilżanie

Cytrusowa Esencja IOSSI ACEROLA to nowy produkt lubianej polskiej marki kosmetyków naturalnych – połączenie nawilżającej esencji z odświeżającym tonikiem.
Zawiera kompleks kwasów AHA, niacynamid, kwas hialuronowy, hydrolaty z zielonej herbaty, kwiatu lipy i róży damasceńskiej, ekstrakty z borówki, lukrecji i szałwii hiszpańskiej oraz ferment z Aceroli. Tak bogaty koktajl składników odżywczych nawilża, tonizuję skórę i zabezpiecza ją przed zanieczyszczeniami środowiska.
Wystarczy spryskać nim twarz i delikatnie wklepać w skórę, najlepiej rano i wieczorem.

IOSSI ACEROLA Cytrusowa Esencja z kwasami AHA, kwasem hialuronowym i niacynamidem 200 ml – 108 zł

Zagraj z Harry Potterem

Lubicie grać w Scrabble? A może jeszcze jesteście fanami Harry’ego Pottera? To coś dla was! W sklepach pojawiła się limitowana wersja Scrabble Harry Potter. Nowa odsłona najpopularniejszej gry słownej na świecie inspirowana światem Harry’ego Pottera pozwala graczom używać nie tylko nazwisk bohaterów, ale także nazw miejsc, przedmiotów czy zaklęć. Magiczne słowa są nie tylko dopuszczalne, ale dają graczom bonus „Magical Word” dostępny tylko w tej edycji – im lepiej znany jest nam świat nastoletniego czarodzieja, tym większa szansa wygranej.
Grę można kupić w polskiej wersji językowej wyłącznie w salonach EMPiK i w sklepie internetowym www.empik.com w cenie ok. 150 zł.