1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA
  4. >
  5. You Look Great, czyli moda na bycie sobą w nowej kampanii MODIVO na jesień-zimę 2024/2025

You Look Great, czyli moda na bycie sobą w nowej kampanii MODIVO na jesień-zimę 2024/2025

(Fot. Materiały prasowe)
(Fot. Materiały prasowe)
Zobacz galerię 15 zdjęć
Czy w erze trendów zmieniających się jak w kalejdoskopie, możemy jeszcze mówić o rzeczach, które nigdy nie wychodzą z mody? Najnowsza kampania MODIVO na sezon jesień-zima 2024/2025 udowadnia, że i owszem. Niezależnie od podlegających ciągłym przekształceniom tendencji lansowanych podczas światowych Fashion Weeków, na czasie pozostaje bycie sobą. Zawsze i bez wyjątków.

Wierność swoim własnym potrzebom, upodobaniom i wyborom, to największy luksus, na jaki możemy sobie pozwolić. I właśnie z takim przekazem przychodzi do nas tej jesieni MODIVO. Wymykając się sezonowości, zwraca uwagę na istotę dobrego stylu, jaką jest bezkompromisowe wyrażanie swojego prawdziwego „ja”. Hey there! You look great… no matter what – wybrzmiewa na wstępie w kampanii sezonu AW24/25. Za pomocą tych czułych, subtelnych, a zarazem konkretnych słów, międzynarodowy multibrand kieruje naszą uwagę na samoakceptację i wiarę we własne możliwości. – Wierzymy, że prostota jest kluczem do well beingu we wszystkich wymiarach codzienności. W związku z tym stawiamy na przekaz, który dodaje energii. Mówimy to, na co zasługują wszyscy. Prosto. Od serca. Z miłością. - dodają przedstawiciele marki.

Zwyczajnie nadzwyczajne

W serii dynamicznych fotografii, MODIVO czerpie inspiracje z życia i przedstawia (nie)zwyczajnych bohaterów, z którymi utożsamić się może każdy z nas. Spotkania z przyjaciółmi, spacery po mieście w poszukiwaniu ulubionej kawy, pośpieszne przemierzanie tuneli metra, aż w końcu weekendowy wypad za miasto w ramach ucieczki od miejskiego zgiełku... te pozornie typowe kalki pokazują, że w każdej rutynie jest coś niezwykłego. Nasze zachcianki, nawyki, oczekiwania, głębokie wartości - wszystkie one tworzą historie, które gdzieś między wierszami budują to, kim jesteśmy.

(Fot. Materiały prasowe) (Fot. Materiały prasowe)

Uzupełnieniem zdjęć ilustrujących nowy sezon w MODIVO, jest nakręcony na ulicach Sztokholmu materiał wideo. W krótkim, angażującym filmie w jeszcze pełniejszym wymiarze dostrzec można esencję jesienno-zimowej kampanii. W świetle reflektorów ustawiono tu niezwykłą, wypełnioną drobnymi przyjemnościami codzienność. Bohaterowie spotu, to równocześnie odbiorcy MODIVO, którzy częściej niż trendów, słuchają swojego głosu. To my wszyscy i każdy z nas z osobna.

Na własnych zasadach

W sezonie jesień-zima 2024/2025 MODIVO inspiruje i obala mity. Z lekkością przekonuje, że świadomość własnego w stylu oraz gotowość na modowe eksploracje, wcale nie stoją ze sobą w sprzeczności. Mnogość propozycji pozostawia szerokie pole wyboru.

(Fot. Materiały prasowe) (Fot. Materiały prasowe)

Na pierwszy plan wyraźnie wybija się rosnąca na popularności estetyka vintage. W najnowszej kampanii dominują wyraźne wpływy nawiązującego do lat 50. motywu „ladylike” oraz mody ostatniej dekady XX wieku, w której zadziorny grunge płynnie przeplata się z bezpretensjonalnym minimalizmem. Przykład? Postarzane komplety z subtelnie poprzecieranej skóry od duńskiej marki Gestuz. Nie brakuje także propozycji dla fanek eighties’owego błysku oraz stylizacyjnych wspomnień początku lat dwutysięcznych. Wśród nich nieoczywiste połączenia, takie jak zestawienia ponadczasowego kardiganu z bufiastą spódnicą skandynawskiej marki Herskind i ciężkimi kozakami Bronx. W nowościach MODIVO znajdą coś dla siebie także miłośniczki miksującego miejską elegancję ze sportowym szykiem stylu athleisure. My wypatrzyłyśmy dla siebie między innymi oversize’owe bluzy Pinko, swetry w jodełkę z metką Polo Ralph Lauren, błękitną koszulę Ami Paris oraz kultowe dresy adidas Originals.

(Fot. Materiały prasowe) (Fot. Materiały prasowe)

Propozycje skierowane do męskiego grona odbiorców MODIVO w niczym nie ustępują tym z działu damskiego. Łączy je zwrot ku skandynawskiemu minimalizmowi. Spodziewajcie się wielu klasycznych rozwiązań z elementami typowymi dla mody sprzed dwóch dekad. Proste musztardowe spodnie Ami Paris doskonale dogadają się kremowymi oraz kraciastymi kardiganami, które w tym sezonie proponuje między innymi marka Vans. Do gry wracają również sztruksowe doły oraz koszule o pudełkowym kroju. Specjalne miejsce wśród męskich kolekcji zajmuje denim. Wśród jeansowych wyborów na jesień z oferty wspomnianej wyżej francuskiej marki na wyróżnienie zasługuje ponadczasowa katana o regularnym kroju, elegancka koszula z wiązaniem przy dekolcie oraz grantowe spodnie z luźnymi nogawkami marszczącymi się na cholewce buta. Status obowiązkowego elementu jesiennej garderoby odzyskują też stare dobre ramoneski. MODIVO proponuje łączyć je w pary ze skórzanymi spodniami.

(Fot. Materiały prasowe) (Fot. Materiały prasowe)

Po więcej inspiracji zajrzyjcie do naszej galerii oraz do sklepów stacjonarnych MODIVO i na stronę internetową modivo.com. I pamiętajcie - you are great in being you!

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze