1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda

Urodowy niezbędnik od Serge’a Lutensa

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
Serge Lutens, nazywany „guru perfumiarstwa” to jeden z najważniejszych „nosów” we współczesnej historii perfum. Oprócz oryginalnych, niepowtarzalnych zapachów w swoim potfolio marka ma też kosmetyki kolorowe.

Dostępne tylko w najbardziej ekskluzywnych miejsach na świecie, m.in. w londyńskim Harvey Nichols, nowojorskim Barneys i paryskim Printemps, od niedawna można je kupić również w Polsce, wyłącznie w perfumerii  Mon Credo w luksusowym domu handlowym vitkAc. W linii „Nécessaire de Beauté” (czyli urodowy niezbędnik) znajdują się m.in. róże do policzków (285 zł), mascary (200 zł), eyelinery (250 zł), eyelinery (250 zł), podkłady w kompakcie (640 zł), cienie do powiek (130 zł), paleta pomadek (640 zł) i chusteczki do makijażu (64 zł).

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze