To był pierwszy taki kongres szkoleniowy i wydarzenie networkingowe w profesjonalnej branży beauty. Zorganizowane w Krakowie, przez dwie wiodące marki – Bielenda Professional oraz SKINARTÉ proesthetic. Obie rozwijają się pod skrzydłami Bielenda Group – czołowej, polskiej grupy kosmetycznej. Idea wydarzenia została zamknięta w jego haśle przewodnim – „Eksperci dla ekspertów, praktycy dla praktyków”.
Jak podkreśla Sylwia Wójcik, Head of Professional Channel Sales Bielenda Group – „W programie Akademii połączyliśmy wykłady cenionych ekspertów, rozwijające warsztaty oraz networking w atrakcyjnej strefie praktyków. Na scenie głównej pojawiło się siedmiu doskonałych prelegentów – doktor Claudia Musiał, doktor Maja Czerwińska, Magda Komorowska, Marta Zielińska, Patrycja Sokołowska, Joanna Niewolnik i Adam Adamonis”. Poza nią odbyło się kilkanaście prezentacji oraz pokazów technik pielęgnacji, produktów i ciekawych rozwiązań dla profesjonalistów. Zostały one przygotowane przez zespół Bielenda Professional i SKINARTÉ proesthetic oraz licznych partnerów wydarzenia.
(Fot. Materiały partnera)
„Prezentacją wyposażenia gabinetów, wydarzenie wspierała marka Kazaro. Eksperci TEB Edukacja przedstawili możliwości rozwoju zawodowego w szkołach policealnych. Goście Akademii mogli także poznać innowacyjne dermo suplementy marki Carein. Na pytania z zakresu ochrony prawnej odpowiadali specjaliści Med Legalis. Z kolei zespół Fundacji Rakiety propagował badania profilaktyczne – w zakresie wczesnego wykrywania zmian nowotworowych, proponując praktyczne warsztaty w strefie praktyków” – przedstawia partnerów Akademii Magdalena Waszczyszyn, Manager ds. Kosmetyki Profesjonalnej.
(Fot. Materiały partnera)
Kluczowym celem wydarzenia – jak wyjaśnia Joanna Ślizowska, Brand Manager – „jest stworzenie nowej jakości kongresowej w branży profesjonalnej pielęgnacji. Zależało nam na podjęciu tematów, które zmieniają podejście do pracy kosmetologa – zarówno w obszarze umiejętności zabiegowych, jak i tych, które dotyczą wellbeingu i równowagi psychicznej”.
(Fot. Materiały partnera)
Wykłady, warsztaty i dyskusje dotyczyły m.in. kwestii wypalenia zawodowego i ergonomii pracy, a także prawidłowej diagnostyki skóry, suplementacji oraz holistycznego podejścia do protokołu zabiegowego. „Na zakończenie wydarzenia – w gronie kosmetologów i prawników – odbyła się również interesująca debata na temat wyzwań w relacji z klientem roszczeniowym i niezadowolonym z efektów terapii” – podsumowuje Agnieszka Leśniak, Senior Brand & Communications Manager.


(Fot. Materiały partnera)
(Fot. Materiały partnera)
(Fot. Materiały partnera)
(Fot. Materiały partnera)
(Fot. Materiały partnera)
(Fot. Materiały partnera)
(Fot. Materiały partnera)
(Fot. Materiały partnera)
(Fot. Materiały partnera)
(Fot. Materiały partnera)