NA-KD jako marka zawsze angażowała się w pomoc kobietom. Tym razem firma chce zwrócić uwagę opinii publicznej na zapobieganie i wczesne wykrywanie raka piersi wśród młodych kobiet.
Każdego roku w Polsce 18 tys. kobiet dowiaduje się, że choruje na raka piersi. Badania wykazują, że aż 43% kobiet w Polsce nigdy nie wykonało badania piersi. Liczba zagrożonych młodych kobiet stale wzrasta a wiedza o tym, że pierwsze USG piersi należy wykonać zaraz po osiągnięciu 20 roku życia, jest w naszym społeczeństwie nadal niewielka. Marka NA-KD chcąc zwrócić uwagę na ten problem rozpoczęła współpracę z Fundacją Omealife z Gdańska, założoną przez 4 kobiety, które w przeszłości chorowały na raka. Działalność tej fundacji koncentruje się na edukacji i profilaktyce raka piersi.
Donacja 1% przychodów i zmiana logotypu NA-KD w ramach akcji przekaże 1% październikowej sprzedaży netto w Polsce na rzecz fundacji Omealife. Przez cały miesiąc październik na polskiej wersji strony NAKD.com będzie widniało zmienione logo, zostanie dodany do niego symbol walki z rakiem piersi czyli różowa wstążka, tym samym marka zwróci uwagę swoich klientów na problem i okaże wsparcie kobietom walczącym z rakiem piersi.
Akcja dystrybucji naklejek i dedykowany T-shirt NA-KD wydrukuje naklejki z ciekawą, odważną grafiką, trafiającą do młodego odbiorcy i będzie je rozpowszechniać w szkołach wyższych w Polsce (2500 lokalizacji). Marka postara się przyciągnąć uwagę młodych kobiet, nagłaśniając pomysł wśród influencerek i w mediach społecznościowych. Z tej okazji powstanie również dedykowany T-shirt, który zostanie rozesłany do 100 influencerów oraz do celebrytów współpracujących z NA-KD z prośbą o pokazanie się w nim na ich profilach społecznościowych z użyciem hasztagów akcji.
Instrukcja samobadania dla klientek NA-KD wraz z partnerską fundacją Omealife przygotowała ulotkę informacyjną jak prawidłowo przeprowadzić badanie piersi. Ulotka trafi do każdego zamówienia złożonego w październiku przez klientki NA-KD.
Bransoletka “Walcz z rakiem piersi #jakdziewczyna” Do każdego zamówienia złożonego w październiku NA-KD dołączy silikonową bransoletkę, która ma zwrócić uwagę na akcję i przypominać o problemie.
Konkurs
Dodatkowo NA-KD planuje konkurs dla klientów z użyciem silikonowej bransoletki z hasłem akcji #walczjakdziewczyna. Zadaniem Klientów marki będzie opublikowanie na swoim profilu zdjęcia z bransoletką i wypowiedź w komentarzach na Fanpage marki, co oznacza dla nich „walczyć jak dziewczyna”.
Pink Ribbon Weekend
Marka organizuje także Pink Ribbon Weekend – specjalną promocję -20% na cały asortyment, dla podkreślenia, że każda kobieta powinna sama rozpocząć badanie, gdy osiągnie 20 lat.