#modanaklasyke – muzyczna inauguracja kampanii promującej muzykę klasyczną
Głównym celem inicjatywy #modanaklasykę jest upowszechnianie muzyki klasycznej oraz pokazanie, że może być ona prezentowana w różnych przestrzeniach, być wartością dla szerokiego grona odbiorców i kształtować nowych melomanów.
Współorganizatorem kampanii jest Julian Cochran Foundation - organizacja pozarządowa popularyzująca muzykę klasyczną m.in. we wnętrzach Hali Koszyki już od trzech lat. Hala Koszyki to nowoczesne miejsce, gdzie od lat sprawdza się teza, że muzyka klasyczna może być wykonywana wszędzie, nawet w tak wydawałoby się nieoczywistym miejscu. Cotygodniowe koncerty w ramach cyklu "Klasyka na Koszykach" współorganizowane z Julian Cochran Foundation przełamują stereotypy i udowadniają, że „klasyka” może towarzyszyć każdemu człowiekowi, w każdej sytuacji. - Takie inicjatywy pomagają nam w tworzeniu publiczności otwartej na muzykę klasyczną, integrują̨ ludzi oraz są świetną propozycją na spędzanie wolnego czasu w sposób kreatywny i rozwojowy - mówi Piotr Krowicki, Marketing Manager w firmie Globalworth Poland, właściciela obiektu Hala Koszyki.
Szczegóły dotyczące tego oraz innych godnych uwagi wydarzeń kulturalnych można znaleźć w darmowej aplikacji OnStage, która zbiera w jednym miejscu wszystkie koncerty muzyki klasycznej, spektakle operowe oraz przedstawienia baletowe w Polsce.
Na wydarzeniu inaugurującym kampanię #modanaklasykę pojawili się aktorzy, muzycy, sportowcy i biznesmeni zainteresowani muzyką klasyczną.
Partnerzy: