Do akcji wkraczają miękkie, kolorowe wykładziny dywanowe. Najnowsze dane na ich temat zostały zaprezentowane w trakcie spotkania z mediami, które odbyło się 18 września w warszawskim Studio Smolna 8.
W ramach kampanii „Poczuj. Jesteś w domu” mieliśmy okazję spotkać się z ekspertami, dzięki którym poznaliśmy zaskakujące wyniki badań zrealizowanych na zlecenie sieci sklepów KOMFORT i producentów wykładzin.
Wydarzenie poprowadziła znana prezenterka telewizyjna – Paulina Sykut – Jeżyna, a specjaliści marki KOMFORT – Bartosz Ludwicki i Marcin Hempel – rozprawili się z najczęściej powielanymi mitami dotyczącymi wykładzin dywanowych. O najgorętszych trendach sezonu jesień/zima 2018 opowiedziała manager kolekcji Magdalena Szadkowska.
Gość specjalny Natalia Nguyen – przedstawiła 2 aranżacje pomieszczeń z miękką nawierzchnią podłogową i wyjaśniła jakie korzyści płyną z jej montażu w pokoju dziecięcym i w sypialni.
Na spotkaniu dziennikarze dowiedzieli się również co Polacy myślą o wykładzinach dywanowych i gdzie je montują, a także, że poziom zadowolenia użytkowników oscylujące wokół 80%! Zainteresowanie tematem było duże, a domowa atmosfera konferencji udzieliła się wszystkim gościom, którzy od razu zamienili buty na puchate skarpetki, by poczuć niesamowitą miękkość prezentowanych wykładzin dywanowych.
Na zlecenie KOMFORT oraz 7 producentów wykładzin, badanie przeprowadziła firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Dane ankietowe były zbierane w dniach 24-30.08.2018 r., za pomocą techniki CAWI (badanie internetowe). Próba badawcza wyniosła N=1 743, z czego dobór próby oparty był proporcjonalnie dla populacji, o wiek i płeć. Dodatkowym założeniem doboru próby była realizacja co najmniej N=100 ankiet w każdym województwie.