1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Kultura

„Klasyka z twistem” – nowoczesne podejście do mody w pierwszej książce Patrycji Cierockiej-Szumichory

Patrycja Cierocka-Szumichora (Fot. materiały prasowe)
Patrycja Cierocka-Szumichora (Fot. materiały prasowe)
Jak łączyć ze sobą kolory? Na co zwracać uwagę podczas zakupów? Jak nosić elegancki płaszcz? Czym różni się business casual od smart casual? Na te oraz inne nurtujące wszystkie fanki mody pytania odpowiada „Klasyka z twistem” Patrycji Cierockiej-Szumichory.

Patrycja Cierocka-Szumichora znana jest w branży modowej jako osoba odpowiedzialna za tworzenie kolekcji i budowanie wizerunku marki Patrizia Aryton. Bazując na wiedzy oraz własnych doświadczeniach, stworzyła praktyczny poradnik, który zawiera przystępne treści o budowaniu własnego stylu.

Patrycja Cierocka-Szumichora (Fot. materiały prasowe) Patrycja Cierocka-Szumichora (Fot. materiały prasowe)

Dzięki tej publikacji będziemy mogli zmienić myślenie o modzie i własnych stylizacjach oraz przełamać ważne stereotypy, np. ten o dopasowaniu stylizacji do wieku czy o łączeniu kolorów. A co więcej, obserwacje dyrektor kreatywnej przeplatają się z serią praktycznych porad i ćwiczeń.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Przy tworzeniu książki bardzo cenne okazały się opinie i rozmowy z klientkami zarządzanej przez nią marki. To dzięki nim nabrała pewności, by wszystko podsumować i stworzyć merytoryczny poradnik stylu. Patrycja gwarantuje, że porady, które są zawarte w publikacji, będą działać, jeśli zostaną dostosowane do osobowości, od której – zdaniem Patrycji – zaczyna się wyrażanie swojego stylu.

(Ilustracja: Agata Wierzbicka) (Ilustracja: Agata Wierzbicka)

Książka oprócz zebranych zasad i porad przyciąga uwagę wyjątkowymi ilustracjami, które na potrzeby wydania stworzyła Agata Wierzbicka. Uzupełnieniem nowoczesnej klasyki jest naturalny wizaż i jemu poświęcony jest ostatni rozdział spisany przez Agatę Zygadło.

Patrycja Cierocka-Szumichora, mama, projektantka, business woman. Od kilkunastu lat mocno zaangażowana w rozwój marki Patrizia Aryton. W czasie pandemii rozpoczęła wraz z Magdaleną Właszynowicz cykl spotkań live na temat tajników mody, który odniósł duży sukces wśród fanek brandu, zrzeszając dotychczasowe i nowe klientki. Pasje i doświadczenie czerpała od dzieciństwa, obserwując mamę, a z biegiem lat nabierała nowych kompetencji, współpracując z najlepszymi specjalistami w branży mody, głównymi projektantami czy topowymi stylistami. Wiedzę zdobywała na uczelni London Collage of Fashion oraz na studiach podyplomowych wspartych ekspertami z florenckiej Polimody. Na bieżąco obserwuje zmieniający się rynek, czyta raporty branżowe i aktywnie śledzi trendy, by razem z zespołem projektantów tworzyć jakościowe i ponadczasowe kolekcje.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze