1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Poznaj filozofię OFF-PRICE

(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
Luksusowe, wysmakowane modowo i dobrej jakości produkty mogą czasem znaleźć się poza zasięgiem portfela. Jest jednak nadzieja! Miejsce, gdzie można znaleźć największe marki nawet 80 proc. taniej. Dla tych, którzy uwielbiają łowić okazje, idealną opcją zakupową jest model sprzedażowy off-price. Co to jest?

W czasach inflacji wypatrywanie promocji, cenowych okazji czy wyprzedaży staje się codziennością. Wyzwaniem okazuje się ćwiczenie cierpliwości w oczekiwaniu na moment, kiedy wypatrzona sukienka z nowej kolekcji trafi na wieszaki oznaczone karteczką z napisem „sale”. Modowe nowinki, które żyją jeden sezon, przestały nas już kręcić, bo wygrywa proza życia. Wydawanie pieniędzy staje się strategią wymagającą lisiego sprytu i stalowych nerwów. Trzeba wiedzieć, kiedy się przyczaić, a kiedy ruszać do ataku. Należy kierować się zarówno instynktem, jak i logiką, a emocje trzymać na wodzy.

Model sprzedażowy off-price to esencja polowania, ponieważ jego celem są produkty premium w wyjątkowo atrakcyjnej, obniżonej cenie. I nie tylko to jest przyjemne, że łowi się luksus. Samo polowanie przebiega w bardziej sprzyjających warunkach niż w innych sklepach. Po pierwsze, wszystkie produkty mają obniżoną cenę i ten fakt nigdy nie ulega zmianie, po drugie – wszystko znajduje się w jednym miejscu (jeden sklep), po trzecie – w tym jednym miejscu mamy do wyboru różnorodny asortyment (kupimy dla siebie kostium kąpielowy, dla dziecka buty, a do domu doniczkę w stylu boho), po czwarte – możemy liczyć na wysoką jakość zapewniającą użytkowanie produktu przez całe lata, a po piąte – w tym modelu sprzedaży do sklepu trafiają małe serie, a nawet pojedyncze sztuki, co zapewnia jeszcze większą satysfakcję z zakupu, bo z wysokim prawdopodobieństwem nikt poza nami nie będzie miał takiej samej koszulki, takich samych spodni czy identycznego płaszcza. Branża off-price łączy zamiłowanie do mody z atrakcyjnością cenowo-jakościową, udowadniając, że ten mariaż jest możliwy. To propozycja dla fanów trendów na nowe czasy.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

HalfPrice: poznajmy się

Na koncepcie off-price opiera się marka HalfPrice, w ofercie której znajdziemy znane brandy i nazwiska światowej sławy projektantów, których ceny już na starcie obniżone są nawet o 80 proc. Produkty możemy kupić tak atrakcyjnie, ponieważ ich ceny są efektem pracy „łowieckiej” kupców HalfPrice. Off-price polega na szukaniu okazji i kupowaniu krótkich serii tam, gdzie są one akurat dostępne. W ofercie 1000 marek znajdziemy te luksusowe, między innymi: Emporio Armani, YSL, Off White, & Other Stories, Pimkie czy Champion, jak i z półki premium, na przykład: Champion, Lacoste, VANS. Należąca do polskiej Grupy CCC sieć sklepów HalfPrice śmiało ruszyła z nowym konceptem w czasach covidowych obostrzeń, stawiając na duże lokalizacje w centrach handlowych. Obecnie liczy już ponad 70 lokali. W sklepach HalfPrice kupimy ubrania, buty, akcesoria i kosmetyki dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Znajdziemy też szeroką ofertę dekoracji i dodatków do domu. Wszystkie produkty pochodzą bezpośrednio od producentów, są nowe i zapakowane w oryginalne opakowania.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Off-price: czym jest w praktyce?

To sprzedaż produktów wysokiej, sprawdzonej jakości w okazyjnych cenach. W HalfPrice wyprzedaż trwa cały czas, pojawiają się też dodatkowe promocje i rabaty – chociażby we wtorki dla klubowiczów -7 proc. Posiadacze karty HalfPrice Club mogą korzystać także z wielu innych akcji promocyjnych. Jeśli produkty z już obniżoną ceną nie znajdą nabywców, stają się jeszcze tańsze, aż znajdą właściciela. Często są to pojedyncze sztuki, a asortyment jest uzupełniany dużo częściej niż w typowych sklepach. Nawet codziennie. Kupiony przez zespół kupiecki HalfPrice towar szybko trafia na półki sklepowe i szybko się wyprzedaje. Do sklepów warto zaglądać często, bo codziennie pojawiają się nowości. W ten sposób zwiększamy szansę na upolowanie cennej zdobyczy.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Off-price: dla kogo to propozycja?

HalfPrice i inne sklepy typu off-price to koncept idealny dla smart shopperów, czyli osób, które wypatrują okazji, ale robią to rozsądnie. Przychodząc na zakupy, wiedzą, czego chcą, są świadomi tego, co im się podoba i czego potrzebują w danym momencie. Sięgają po rzeczy, które są dla nich najbardziej atrakcyjne, zwracając uwagę na design, jakość oraz zaufanie do danej marki. Racjonalne podejście do zakupów jest modne. Zwłaszcza teraz ważne stało się myślenie o tym, żeby zakupiona rzecz służyła nam jak najdłużej. Robimy to w trosce nie tylko o saldo naszych kont bankowych, lecz także o kondycję planety. Sklepy off-price nie są przeznaczone dla konkretnej grupy wiekowej, każdy znajdzie tu coś dla siebie. Młodsi klienci szukają tam przede wszystkim mody, dojrzalsi ponadczasowości, jedni i drudzy jakościowych produktów w atrakcyjnej cenie. Do HalfPrice przychodzą całe rodziny.

Off-price odpowiada na wyzwania obecnych czasów. Najzwyczajniej w świecie pomaga zaoszczędzić pieniądze, ale nie rezygnować z ulubionych dobrych marek i jakości, która gwarantuje przyjemność z zakupów. Filozofia off-price jest skrojona pod obecne czasy i to dopasowanie „sprzedaje” swoim klientom.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze