Włosy to sposób na wyrażanie siebie. Dzięki SteamPod 4 nie jesteś ograniczona do jednej stylizacji. L’Oréal Professionnel od ponad 110 lat prowadzi badania naukowe, rozwijając niezrównaną, globalną wiedzę na temat włosów.
Współpraca reklamowa
2012 roku do tradycyjnych produktów do stylizacji marki dołączyło urządzenie Beauty Tech. Pierwszy SteamPod zrewolucjonizował świat stylizacji. Opatentowana technologia suchej pary pozwalała długotrwale wyprostować włosy lub stworzyć na nich fale. Najnowsza generacja, SteamPod 4, to jeszcze bardziej wszechstronne urządzenie stworzone z myślą o potrzebach profesjonalistów. Prostowanie? Loki? Fale? Możliwości są nieograniczone. SteamPod 4 pozwala tworzyć nieskończenie wiele stylizacji, bez uszkodzeń, na wszystkich rodzajach włosów.
Wsłuchując się w potrzeby użytkowników, naukowcy L’Oréal Professionnel ulepszyli urządzenie. Aby zapewnić bardziej zwarte loki, dodali metalową prowadnicę loków wokół urządzenia i dostosowali płytki grzewcze, co pozwala uzyskać mocniejszy skręt i stworzyć bardziej zdefiniowane loki. Nowy jest też zestaw trzech grzebieni optymalizujących działanie pary wodnej. Wybór różnych rozmiarów grzebieni gwarantuje najlepszą dyfuzję pary dla każdego rodzaju włosów, aby stworzyć dowolny rodzaj fryzury. Zarówno w przypadku prostowania, jak i kręcenia włosów grzebienie wyrównują włókna włosów, pozwalając uzyskać lepsze zdyscyplinowanie i odpowiednie napięcie. Grzebienie mają różną gęstość zębów, dzięki czemu użytkownik może wybrać najlepszy grzebień dla konkretnego rodzaju włosów. Ze SteamPod 4 możliwości stylizacji są nieograniczone, nawet przy włosach o trudnej teksturze.
– SteamPod 4 to mój must-have! Jego wspaniała ergonomia przyspiesza maksymalnie moją pracę, bez uszczerbku na zdrowiu włosów. Daje możliwość na ekstremalnie szybką zmianę kształtu i struktury fryzury. Jest fenomenem w pracy przy pokazach mody i sesjach zdjęciowych, ale na 100 proc. sprawdzi się w domach wszystkich, którzy pragną mieć zdrowe i wystylizowane włosy – mówi Tomasz Stuglik, master artysta marki L’Oréal Professionnel (@tomasz.stuglik).