Tak często jak mówimy o miłości, tak często zapominamy o miłości do siebie. A skoncentrowanie się na relacji, jaką tworzymy sami ze sobą, zapewnia mnóstwo pozytywnych korzyści. Dlatego nie zapomnij zadbać o siebie zarówno psychicznie, jak i fizycznie. Podaruj sobie odrobinę spokoju, długą kąpiel w wannie albo… biżuterię i bieliznę – bo czemu nie?
Marka Triumph wie, że kluczową rolę w procesie budowania dobrego samopoczucia odgrywa poczucie komfortu. Wyglądamy świetnie wtedy, gdy czujemy się świetnie. W związku z tym powstała innowacyjna, bezfiszbinowa bielizna, która łączy wygodę ze stylowym designem.
Triumph (Fot. materiały partnera)
Biustonosz Amourette Charm wyróżnia krój bez fiszbin z profilowaną koronką i konstrukcją wspierającą biust aż do miseczki F. Został zaprojektowany tak, by wyglądał jak biustonosz z fiszbinami, jednak gwarantował absolutną swobodę i wygodę biustonosza bez fiszbin. Alternatywną propozycją marki jest biustonosz Electra Spotlight z delikatną i romantyczną koronką, którego zadaniem jest podkreślać zmysłowość wszystkich kobiecych kształtów.
Triumph (Fot. materiały partnera)
Miłość nie zna ograniczeń, nie ma wieku, rasy ani płci. Nikogo nie wyklucza. Dlatego twarzą kampanii walentynkowej marki YES została Katarzyna Zillmann razem ze swoją partnerką Julią Walczak.
YES (Fot. materiały partnera)
YES zrywa z ograniczeniami i stereotypowym myśleniem i każdej miłości mówi „TAK”. Najważniejsze, by za tym uczuciem szły wartości, które czynią nas lepszymi ludźmi – szacunek, wolność, akceptacja, czułość, ale też odwaga i niezależność.
YES (Fot. materiały partnera)
Uosobieniem tej idei jest kolekcja LOVE Story, która powstała po to, by pozwolić każdemu tworzyć własną historię miłości. Autrką srebrnych i pokrytych złoceniem charmsów jest Magda Dąbrowska. Symboliczne wzory zostały ozdobione kolorową emalią i masą perłową, co podkreśla indywidualny charakter biżuterii.
Kolekcja MUDI to autorska biżuteria ręcznie malowana emalią w pięknych różnokolorowych barwach, jak i klasycznym połączeniu czerni ze złotem. Ten komplet szybko stał się bestsellerem dzięki swojej ponadczasowości i łatwemu wpasowaniu się w każdą stylizację. Biała elegancka koszula, a może basic’owy T-shirt? Ten zestaw podkreśli twój look w każdym wydaniu.
SADVA: bransoletka MUDI 239 zł; pierścionek MUDI 129 zł (Fot. materiały partnera)
Dla fanek połączenia złota i czerni, ale w bardziej minimalistycznej i delikatniejszej odsłonie też się wiele znajdzie! Kolekcja FLYwithSADVA inspirowana motylem to zakładka, do której trzeba zajrzeć. Znajdziecie tam modele, które z łatwością można połączyć w najróżniejsze sety. Tylko uważajcie, bo design oraz wartość, jaką niesie za sobą #MotylSADVA, was zachwycą!
SADVA: kolczyki FLYwithSADVA 129 zł; naszyjnik FLYwithSADVA 169 zł (Fot. materiały partnera)
Najnowsza kolekcja marki Samanta składa się z projektów zainspirowanych niebem – dziennym i nocnym. Jedna część kolekcji odwołuje się do wschodu słońca i układu słonecznego – opiera się na jasnej, pastelowej kolorystyce. Druga część to inspiracje takimi zjawiskami astronomicznymi, jak zorza polarna, supernowa czy zachód słońca. Tu kolorystyka jest niecno ciemniejsza i mocniej nasycona.
Samanta (Fot. materiały partnera)
Autorką kolekcji jest Kornelia Adamek, która stworzyła przyjemne w dotyku i niepodrażniające ciała zestawy bielizny – z szeroką rozmiarówką miseczek konsultowaną z ekspertami doświadczonymi w braffitingu!
Samanta (Fot. materiały partnera)
Uzupełnieniem kolekcji są kimona oraz zmysłowe koszule nocne stworzone z miękkiej satyny. W projektach wykorzystano szwajcarski haft w motywie ornamentów, który tworzy na ciele zjawiskowe efekty tatuażu. Detale w kolekcji mienią się niczym gwiazdy, nadając produktom zmysłowości i sensualności.
Samanta (Fot. materiały partnera)