1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda

L37 w nowej, pięknej kampanii wybiera się na spacer po Warszawie

Zobacz galerię 9 Zdjęć
W najnowszej kampanii polska marka L37 zakłada wygodne buty i wybiera się na spacer po stolicy. Wędruje po warszawskiej Zachęcie, skręca w nowoczesną Twardą, włóczy się po zabytkowych powiślańskich kamienicach. Marka przypomina, że nogi to najlepszy środek transportu, dzięki któremu możemy ruszyć z domu, odkryć ciekawe miejsca i przeżyć życie tak, jak tylko chcemy.

W sezonie SS19 marka L37 przywraca chodzeniu dawny blask. Chodzenie daje poczucie wolności i sprawia przyjemność. Noga za nogą, w rytm psiego kompana, podążając za uciekającym balonikiem – każdy może wybrać styl wędrowania, który odpowiada mu najbardziej.

„Nie ma nic bardziej wyzwalającego po zimie niż odsłonięta kostka, ciepła kawa w dłoni i szybki marsz ulubionymi ulicami. W kampanii SS19 nieprzypadkowo przechadzamy się po Warszawie. Tu powstała nasza marka, mieszka spora część naszych klientek. Warszawa jest dla nas domem, źródłem inspiracji, ale też wielką dumą – szczególnie teraz, gdy sprzedajemy polskie buty i torebki w ponad 15 krajach na całym świecie i stajemy się niepisanymi ambasadorami stolicy.” – mówi współzałożycielka marki L37, Joanna Trepka.

Aby uprzyjemnić wędrówkę, w sezonie SS19 marka L37 oddaje pierwszeństwo wygodzie. W wiosenno-letniej kolekcji najwyższy obcas mierzy 6 cm, a najczęściej odmienianym przez przypadki fasonem jest balerinka. Do łask wracają miękkie, zamszowe skóry oraz piankowe spody i wyściółki butów zapewniające dodatkową wygodę. L37 jest też na bieżąco ze światowymi trendami – dla dziewczyn, które z zapartym tchem śledzą pokazy mody marka przygotowała kowbojki ze skórzanymi aplikacjami, architektoniczne obcasy oraz kolory: słoneczny żółty, bursztyn, błękit, czarno-białe pasy i nadrukowane na tkaninie multikolory.

„Od początku istnienia marki projektujemy i produkujemy kolekcje w Polsce, co niezmiennie napawa nas dumą. W sezonie SS19 udało nam się połączyć wygodę z trendami, a przy tym, jak co sezon, zabawić się formą, wzorami i kolorem. Kampania to przedsmak tego, co przygotowałyśmy na nadchodzący sezon. Już niebawem premierowo pokażemy m.in. pierwsze polskie personalizowane adidasy, więc nasza ekscytacja sięga obecnie zenitu” – komentuje Paulina Ada Kalińska, projektantka L37.

W kolekcji SS19 użyto skór zamszowych, welurów i skór licowych. Kolorystyka kolekcji to pastelowe błękity, słoneczne żółcienie, beże, bursztyn, fuksja, czerń i biel oraz multikolor nadrukowany na tkaninie. Fasony: baleriny, kowbojki, czółenka, klapki, adidasy. W kolekcji znajdziemy też torebki.

Kolekcję obuwia w całości zaprojektowano i wyprodukowano w Polsce.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze