fbpx

Równościowa kampania Zalando

Równościowa kampania Zalando
(Fot. materiały prasowe Zalando)

“To wszystko zostaje tu z nami na dobre” – to hasło nowej kampanii Zalando, której celem jest dialog o podstawowych wartościach jakimi są: różnorodność, inkluzywność, ciałopozytywność, niebinarność i wzmacnianie pozycji kobiet.

Sfotografowana przez mieszkającego w Berlinie fotografa Dana Beleiu kampania składa się z serii obrazów prezentujących duety bohaterów i relacje, które tworzą między sobą w prawdziwym życiu. Przedstawione postaci zachęcają do dialogu na temat wartości, które wyznają.

Równościowa kampania Zalando
(Fot. materiały prasowe Zalando)
Równościowa kampania Zalando
(Fot. materiały prasowe Zalando)

Poza zdjęciami, w ramach kampanii powstał także przepełniony emocjami film przedstawiający sylwetki osób z całego świata. Wystąpili w nim m.in. tancerz, aktor, model propagujący różnorodność i inkluzywność, Luc Bruyere, który nieustannie podważa ideały przemysłu modowego, deskorolkarz i aktywista LGBTQI+ Yann Horowitz otwarcie mówiący o orientacji seksualnej, Yolisa Mqoco ambasadorka ciałopozytywności. Do filmu powstała dedykowana ścieżka dźwiękowa napisana i wyprodukowana przez wschodzącego brytyjskiego queer rapera Mista Strange, który również pojawia się w filmie. Film został stworzony przez dwóch reżyserów, doświadczonego Terence’a Neale’a i Emilie Badenhorst z pokolenia Z, którzy połączyli siły, aby swoją współpracą odzwierciedlić ideę otwartego dialogu kampanii.

“Ta kampania to celebracja wartości, które leżą u podstaw marki Zalando, a szczególnie różnorodności i inkluzywności. Te wartości oraz historie prawdziwych osób wiele dla na znaczą i pozwalają nam pielęgnować więź z naszymi klientami,” mówi Barbara Daliri, Senior Vice President Sales & Marketing w Zalando.

  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze