1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda

„Mamy miliony par i tę, której szukasz” – nowa kampania eobuwie.pl

(Fot. materiały prasowe)
Masz problem ze znalezieniem odpowiedniego obuwia? Najnowsza kampania eobuwie.pl pokazuje, że wymarzone buty znajdzie tu każdy – bez względu na wiek czy styl.

W spocie telewizyjnym zobaczymy trójkę głównych bohaterów: nastolatka, elegancką business women i ojca z dzieckiem. Każde z nich szuka butów na inną okazję; raz będą to najnowsze sneakersy, a innym razem modne szpilki czy kolorowe obuwie treckingowe. Bez wątpienia równorzędnym bohaterem tej kampanii są różnorodne buty, co podkreśla hasło „mamy miliony par i tę, której szukasz”.

(Fot. materiały prasowe)

(Fot. materiały prasowe)

– Portfolio eobuwie.pl to obecnie ponad 800 marek, wśród których są te popularne, jak i premium. Nasza oferta stale rośnie, dzięki czemu buty znajdą tu zarówno osoby, które potrzebują ich na konkretną okazję, jak i te poszukujące uniwersalnych rozwiązań czy śledzące sezonowe trendy. Staramy się być jeszcze bliżej naszych klientów. Ten rok dla naszej firmy to nie tylko otwarcia nowych sklepów stacjonarnych, ale również wdrażanie i ciągłe udoskonalanie specjalnych usług, takich jak: rezerwuj i przymierz, esize.me czy darmowe i szybkie dostawy. Łączymy świat online i offline, dzięki czemu nasze produkty są jeszcze bardziej dostępne. W najnowszej kampanii reklamowej chcieliśmy pokazać, że na eobuwie.pl zawsze w szybki i łatwy sposób znajdziesz idealne buty nie tylko na nadchodzącą jesień, ale i na cały rok – mówi Natalia Załęcka, dyrektorka marketingu eobuwie.pl.

(Fot. materiały prasowe)

(Fot. materiały prasowe)

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiadała agencja DDB Warszawa, a produkcję zrealizowało studio Papaya Films. Spot telewizyjny emitowany jest w Polsce, Rumunii, Grecji, Bułgarii, Chorwacji, Węgrzech i Litwie.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Reklama
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze