Listopad to miesiąc przejściowy — między złotą jesienią a gorączką świątecznych przygotowań. W modzie to moment skupienia na przytulnych tkaninach, które grzeją nie tylko ciało, ale i zmysły, oraz prezentowych inspiracjach dla tych, którzy lubią robić świąteczne zakupy z bezpiecznym wyprzedzeniem.
(fot. materiały prasowe)
Jesień w interpretacji NAGO to czas prostych przyjemności: miękkich dzianin, grubych splotów i nieskomplikowanych fasonów. Kolekcja AW2025 to pochwała komfortu — zbudowana z wełnianych golfów, pudełkowych swetrów, plisowanych mini i oversize’owych płaszczy z domieszką kaszmiru. Wszystko w palecie głębokiego brązu, grafitu, beżu i granatu. Idealna do noszenia na leniwe spacery, przytulne poranki z herbatą i coraz mroźniejsze wieczory.
Apart – Kampania świąteczna 2025 „Wspólne historie, które nie przeminą”
Nowa kampania świąteczna Apart to kontynuacja ubiegłorocznej opowieści o bliskości i drobnych gestach, które zostają z nami na długo. Bohaterkami zdjęć są ambasadorki marki — m.in. Małgorzata Socha z mamą, Magdalena Boczarska z partnerem, czy Julia Wieniawa z siostrą — sfotografowane przez Marcina Tyszkę w ciepłej, świątecznej scenografii.
(fot. materiały prasowe)
W centrum narracji stoi oczywiście biżuteria: diamentowa kolekcja Glamour, kamienie szlachetne w zimowych odsłonach, złoto o nowoczesnym charakterze oraz srebrne wzory z lodowymi refleksami. Apart przypomina, że świąteczne prezenty są pamiątką uczuć — czymś, co zostaje na długo po otwarciu pudełka.
Vezzi – Kolekcja na mikołajki 2025 „Zachwycające pomysły na prezenty”
(fot. materiały prasowe)
Vezzi wprowadza w grudniowy nastrój z lekkim przymrużeniem oka. Kolekcja biżuterii przygotowana z myślą o mikołajkach to miks słodkości, symboliki i klasyki: reniferki w czapeczkach, cukierkowe kolczyki, serduszka z perełką i bransoletki z kryształkami, które odbijają światło jak śnieg o poranku. Wszystko wykonane z pozłacanej stali szlachetnej, w cenach, które nie psują świątecznego budżetu. Znajdą tu coś dla siebie fanki czerwieni inspirowanej płaszczem Świętego Mikołaja, jak i te, które wolą subtelne perły i nowoczesne formy. Kolekcja dostępna online oraz w 80 punktach sprzedaży stacjonarnej w całej Polsce.