1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Kuchnia
  4. >
  5. Zawsze w dobrym towarzystwie

Zawsze w dobrym towarzystwie

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)
„Pewne jest jedno! Polskie mięso zawsze w dobrym towarzystwie!”. Związek Polskie Mięso rozpoczyna IV edycję ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje”.

Tegoroczna edycja kampanii pod hasłem „Pewne jest jedno. Polskie Mięso. Zawsze w dobrym towarzystwie” to kontynuacja promocji polskiego mięsa wieprzowego i drobiowego oraz ich przetworów. Jej nadrzędnym celem jest informowanie konsumentów o walorach odżywczych i ważnej roli mięsa w codziennej diecie. Potrzeba poznania pochodzenia produktów spożywczych, w tym mięsa, jest wyraźnie obserwowana wśród polskich konsumentów, którzy nie zawsze potrafią rozpoznać żywność polskiego pochodzenia na półkach sklepowych

Podczas trwania kampanii zostaną przedstawione zalety zdrowotne i wartości odżywcze polskiego mięsa drobiowego i wieprzowego potwierdzone wynikami najnowszych badań. – W sferze publicznej brakuje merytorycznej dyskusji i opinii ekspertów dotyczących wpływu spożycia mięsa na zdrowie człowieka. Zbyt mało mówi się też o tym, jak ważna jest jego jakość, jaki wpływ na ekonomię ma zrównoważona hodowla trzody chlewnej i drobiu oraz jakimi sposobami powinno chronić się środowisko – mówi prezes Zarządu Związku Polskie Mięso p. Witold Choiński.

Do udziału w kampanii zaproszeni zostali znani i cenieni eksperci, np. prof. dr hab. Agnieszka Wierzbicka oraz dietetyczka p. Dorota Osóbka. Z kolei ambasadorami tegorocznej edycji zostało rodzeństwo znane ze swoich kulinarnych dokonań – Grażyna (Gaja) Kuroń i Jakub Kuroń.

Tegoroczne hasło kampanii: „Zawsze w dobrym towarzystwie” nawiązuje do wspólnego gotowania i biesiadowania w gronie rodziny i przyjaciół, ale również do zbilansowanej diety i odpowiednio dobranych produktów dobrej jakości na naszym stole.

Cykl spotkań, mających na celu popularyzację polskiego mięsa drobiowego i wieprzowego, rozpoczęła konferencja „Pewne jest jedno. Polskie Mięso. Zawsze w dobrym towarzystwie”. W trakcie kampanii planowane są wydarzenia specjalne, w których swój udział zapowiedzieli wyjątkowi goście. Część spotkań odbędzie się w plenerze. Cała akcja potrwa do 31 lipca 2022 r.

Proszę akceptuj pliki cookie marketingowe, aby wyświetlić tę zawartość YouTube.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze