„Babcia trojga wnucząt, matka jednej córki. Próbuję być mądrą babcią i wciągnęłam w to już 600 000 babć” – tak pisze o sobie Beata Borucka, czyli Mądra Babcia, popularna influencerka pokolenia silversów, która zamierza podbić serca widzów 50+ i rozwija Silver TV.
Silver TV to interaktywna telewizja skierowana do osób 50+ emitowana w Internecie. Twarzą i główną prowadzącą jest znana w sieci Mądra Babcia, osoba o niespotykanej energii, zarażająca entuzjazmem i ciekawością świata nie tylko osoby dojrzałe. Do niedawna kilkugodzinny program Silver TV był emitowany na YouTubie raz w tygodniu. Od 1 października można go natomiast oglądać codziennie. Silver TV zyskało nowe studio, nowoczesną oprawę, a przede wszystkim wielu nowych pracowników. Wśród prowadzących znalazły się znane dziennikarki, między innymi Monika Richardson.
W nowej ramówce oprócz lubianego programu „Na dobry dzień” znalazło się dwanaście nowych formatów przygotowanych z myślą o osobach 50+, aktywnych zarówno zawodowo, jak i społecznie. Są to programy związane ze zdrowiem, aktywnością fizyczną, modą, urodą i gotowaniem, a także spotkania i rozmowy dotyczące ekonomii oraz wydarzeń z kraju i ze świata. Monika Richardson będzie gospodynią programu „Da się rozmawiać”, w którym wraz z zaproszonymi gośćmi będzie prowadzić „bitwę” na argumenty.
Ciekawą propozycją nowej ramówki Silver TV jest międzypokoleniowy „Turniej pokoleń”. Jego uczestnikami będą drużyny złożone z dziadków i wnucząt w wieku między 10 a 14 lat. W trakcie programu będą mogli zaprezentować wiedzę z różnych dziedzin nauki, życia i wiedzy ogólnej. Gospodarzem teleturnieju będzie Norbert „Norbi” Dudziuk.
Beata Borucka, czyli Mądra Babcia (Fot. materiały prasowe Silver TV)
– Śniadaniówka to format, który przyciągnął do Silver TV widzów. To od niej wszystko się zaczęło. To tam przez ostatnie 4 lata testowaliśmy nasze pomysły i sprawdzaliśmy, co działa, co się „klika” i co chcą oglądać nasi widzowie. Nowa formuła programu zbudowana została na solidnych fundamentach, a filarami pasma są nowe twarze znane z popularnych stacji telewizyjnych. Jestem pewna, że odświeżony format nie tylko zadowoli naszych stałych widzów, lecz także zachęci jeszcze więcej osób do oglądania naszego kanału – podkreśla Beata Borucka, twórczyni Silver TV. I dodaje – Pamiętajmy, że z roku na rok coraz więcej widzów będzie należało do grona silversów.