1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Menopauza
  4. >
  5. Mądra Babcia rozkręca Silver TV

Mądra Babcia rozkręca Silver TV

Beata Borucka, czyli Mądra Babcia (Fot. materiały prasowe Silver TV)
Beata Borucka, czyli Mądra Babcia (Fot. materiały prasowe Silver TV)
„Babcia trojga wnucząt, matka jednej córki. Próbuję być mądrą babcią i wciągnęłam w to już 600 000 babć” – tak pisze o sobie Beata Borucka, czyli Mądra Babcia, popularna influencerka pokolenia silversów, która zamierza podbić serca widzów 50+ i rozwija Silver TV.

Silver TV to interaktywna telewizja skierowana do osób 50+ emitowana w Internecie. Twarzą i główną prowadzącą jest znana w sieci Mądra Babcia, osoba o niespotykanej energii, zarażająca entuzjazmem i ciekawością świata nie tylko osoby dojrzałe. Do niedawna kilkugodzinny program Silver TV był emitowany na YouTubie raz w tygodniu. Od 1 października można go natomiast oglądać codziennie. Silver TV zyskało nowe studio, nowoczesną oprawę, a przede wszystkim wielu nowych pracowników. Wśród prowadzących znalazły się znane dziennikarki, między innymi Monika Richardson.

W nowej ramówce oprócz lubianego programu „Na dobry dzień” znalazło się dwanaście nowych formatów przygotowanych z myślą o osobach 50+, aktywnych zarówno zawodowo, jak i społecznie. Są to programy związane ze zdrowiem, aktywnością fizyczną, modą, urodą i gotowaniem, a także spotkania i rozmowy dotyczące ekonomii oraz wydarzeń z kraju i ze świata. Monika Richardson będzie gospodynią programu „Da się rozmawiać”, w którym wraz z zaproszonymi gośćmi będzie prowadzić „bitwę” na argumenty.

Ciekawą propozycją nowej ramówki Silver TV jest międzypokoleniowy „Turniej pokoleń”. Jego uczestnikami będą drużyny złożone z dziadków i wnucząt w wieku między 10 a 14 lat. W trakcie programu będą mogli zaprezentować wiedzę z różnych dziedzin nauki, życia i wiedzy ogólnej. Gospodarzem teleturnieju będzie Norbert „Norbi” Dudziuk.

Beata Borucka, czyli Mądra Babcia (Fot. materiały prasowe Silver TV) Beata Borucka, czyli Mądra Babcia (Fot. materiały prasowe Silver TV)

– Śniadaniówka to format, który przyciągnął do Silver TV widzów. To od niej wszystko się zaczęło. To tam przez ostatnie 4 lata testowaliśmy nasze pomysły i sprawdzaliśmy, co działa, co się „klika” i co chcą oglądać nasi widzowie. Nowa formuła programu zbudowana została na solidnych fundamentach, a filarami pasma są nowe twarze znane z popularnych stacji telewizyjnych. Jestem pewna, że odświeżony format nie tylko zadowoli naszych stałych widzów, lecz także zachęci jeszcze więcej osób do oglądania naszego kanału – podkreśla Beata Borucka, twórczyni Silver TV. I dodaje – Pamiętajmy, że z roku na rok coraz więcej widzów będzie należało do grona silversów.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze