1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Zdrowie
  4. >
  5. „Kochane, Przebadane!” – YES przypomina o badaniu piersi

„Kochane, Przebadane!” – YES przypomina o badaniu piersi

Na całym świecie październik od lat jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi, a 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi, którego symbolem jest różowa wstążka. (Fot. iStock)
Na całym świecie październik od lat jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi, a 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi, którego symbolem jest różowa wstążka. (Fot. iStock)
Marka biżuteryjna YES dołącza do akcji profilaktyki raka piersi. W czasie różowego października firma nie tylko zadba o swoje pracownice, lecz także włączy się w promowanie samobadania piersi.

Na całym świecie październik od lat jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi, a 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi, którego symbolem jest różowa wstążka. Rak piersi to najczęściej występujący nowotwór u kobiet i nadal najczęstsza przyczyna ich zgonu. Decydujące znaczenie w profilaktyce i zapobieganiu rozwojowi tego nowotworu ma jego wczesne wykrycie i diagnostyka.

Marka YES, aktywnie działająca na rzecz kobiet, dołącza do działań związanych z profilaktyką, diagnostyką i leczeniem nowotworów. Akcja „Kochane, Przebadane!” łączy propagowanie wiedzy i dobrych praktyk profilaktycznych, które mogą pomóc w szybkim rozpoznaniu choroby. Firma, którą w ogromnej większości tworzą kobiety, chce przypomnieć, że wystarczy regularna samokontrola, by mieć pewność, że jesteśmy zdrowe.

W ramach akcji marka YES przebada wszystkie chętne pracownice, a profesjonalna wizyta u lekarza, wraz z badaniem USG, zakończy się podziękowaniem w postaci unikalnej koszulki z logo akcji „Kochane, Przebadane!”.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Wspólnie z edukatorką ginekologiczną i onkologiczną Agą Szuścik marka przygotowała ekspercki film instruktażowy pokazujący, jak wykonać samobadanie piersi. Tutorial krok po kroku w spokojnym tempie przeprowadza przez instruktaż, a badanie można wykonać w każdej chwili w zaciszu domowym. Film dostępny jest na kanale YouTube marki YES.

Proszę akceptuj pliki cookie marketingowe, aby wyświetlić tę zawartość YouTube.

Do eksperckiego tutorialu kieruje też specjalny QR kod, który jest dołączany do wszystkich październikowych zakupów w salonach YES oraz online na yes.pl. Logo marki na cały październik przybiera różowe oblicze, a każda zamówiona w październiku biżuteria zostanie zapakowana w różową bibułkę.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

YES przypomina: kochajcie siebie same i wyrażajcie tę miłość, badając się regularnie.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze