1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda
  4. >
  5. Kryształy Swarovskiego w niesamowitych ujęciach finalistów Projektu Packshot by Answear

Kryształy Swarovskiego w niesamowitych ujęciach finalistów Projektu Packshot by Answear

Kryształy Swarovskiego w niesamowitych ujęciach: Mariusz Tokajuk (fot. materiał partnera)
Kryształy Swarovskiego w niesamowitych ujęciach: Mariusz Tokajuk (fot. materiał partnera)
Zobacz galerię 4 Zdjęcia
Marka Swarovski kojarzy się klientom przede wszystkim z błyskiem, luksusem i wyjątkową biżuterią. W 2020 roku to właśnie kolczyki, naszyjniki i bransoletki tej marki stały się tematem przewodnim konkursu Project Packshot, organizowanego przez sklep internetowy Answear. Tegoroczna, trzecia już edycja, przyciągnęła ponad 600 wspaniałych zgłoszeń utalentowanych artystów z siedmiu krajów.

Project Packshot, czyli szansa dla młodych i utalentowanych artystów

Konkurs Answear - Project Packshot to świetna inicjatywa, umożliwiająca rozwój młodych stylistów i fotografów. Konkurs ten organizowany jest przez markę Answear od 2015 roku, jednak to właśnie tegoroczna, trzecia edycja, umożliwiła udział utalentowanym osobom aż z siedmiu krajów, a więc nie tylko z Polski, ale także ze Słowacji, Czech, Węgier, Ukrainy, Bułgarii i Rumunii. Motywem przewodnim trzeciej edycji Project Packshot była biżuteria marki Swarovski. Firma ta w 2020 roku świętuje swoje 125-lecie istnienia na rynku. Warto zaznaczyć, że marka Swarovski została założona w 1895 roku przez Daniela Swarovsky'ego - czeskiego szlifierza. To właśnie on opatentował wyjątkowo szybką i skuteczną metodę obróbki kryształów. Po dwóch dekadach, w latach dwudziestych XX wieku, kryształy Swarovski zaczęła wykorzystywać Coco Chanel, co przyniosło marce międzynarodową sławę.

Linda Parys Linda Parys

 

Obecnie kryształy Swarovski wykorzystują takie domy mody jak Armani, Yves Saint Laurent, Prada i Versace. Kryształy marki oczywiście można kupić także na stronie internetowej marki Answear, która zdecydowała się na współpracę ze Swarovski w ramach trzeciej edycji Project Packshot. Konkurs ten opiera się na stworzeniu unikatowych i wyjątkowych zdjęć danego przedmiotu, w tym wypadku biżuterii, przez młodych twórców. Z ponad 600 nadesłanych zgłoszeń, jury konkursowe wybrało 10 finalistów, którzy mieli stworzyć reaktywne kompozycje z użyciem kolczyków, bransoletki, naszyjnika marki Swarovski w taki sposób, aby pokazać produkty, zachęcić klientów do kupna, ale także stworzyć niesamowita atmosferę ujęć i pokazać swoje umiejętności.

Daria Folcik Daria Folcik

Niesamowite ujęcia kryształów Swarovski - prace konkursowe na wagę złota

Wojciech Tomaszewski , dyrektor marketingu i e-commerce answear.com, powiedział, że: „Projekt Packshot to bez wątpienia jeden z najbardziej kreatywnych i wymagających konkursów, jakie organizujemy. Cieszymy się, że z każdą edycją możemy dawać szansę kolejnym utalentowanym twórcom". W tym kontekście Project Packshot to szansa dla fotografów i stylistów, którzy chcą pokazać swój talent, rozwijać się i osiągać swoje cele. W tegorocznej edycji pierwsze miejsce zajął Mariusz Tokajuk, którego największym zamiłowaniem w fotografii są kontrasty, praca ze światłem oraz niesamowite i wymagające zadania specjalne.

Mariusz Tokajuk Mariusz Tokajuk

 

Ujęcia kryształów Swarovski w tym wypadku wyglądają magicznie i odwołują się do motywów zwierzęcych oraz morskich. Wyróżniona zostały prace Lindy Parys, a autorka w ten sposób mówiła o swoich zdjęciach: „125-lecie marki Swarovski to celebracja historii i wkładu marki w rozwój definicji biżuteryjnego blasku. To nie tylko uczta dla oczu, ale dla wszystkich zmysłów. Stąd też zdecydowałam się przedstawić biżuterię w formie wykwintnego menu”. Ujęcia Lindy Parys przedstawiają więc biżuterię jako przystawkę, danie główne, deser, a obok kolczyków, bransoletki i naszyjnika można zobaczyć na zdjęciach talerze i sztućce. Wyróżniona zostały także prace Darii Folcik, gdzie biżuteria damska gra główną rolę w towarzystwie tulipanów, listków i wyjątkowej gry światłocieniem.

Answear jest marką, która na przestrzeni ostatnich lat wypracowała swoje miejsce w branży mody i świecie e-commerce. Project Packshot nie jest jedynym konkursem, którego organizatorem jest marka Answear. Firma ma na swoim koncie sporo innych projektów, które były skierowane do młodych, utalentowanych i kreatywnych osób, a wśród przykładów takich konkursów można wymienić Bitwę Stylistów, #CatchTheMoment oraz Manifest Your Style. 

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze