W piątym sezonie serialu Emily w Paryżu włoskie savoir-faire wysuwa się na pierwszy plan — a marka Intimissimi pojawia się w jednym z odcinków, dodając historii wyjątkowego, włoskiego charakteru.
Nowy sezon uwielbianej na całym świecie produkcji, stworzonej przez Darrena Stara i z Lily Collins w roli niezapomnianej Emily Cooper, zadebiutował na Netflixie 18 grudnia. Tym razem Emily opuszcza Miasto Świateł, by zanurzyć się w swojej własnej wersji la dolce vita.
(Fot. Materiały partnera)
To właśnie w stolicy Włoch dochodzi do jednego z najbardziej zaskakujących spotkań sezonu — połączenia świata Emily w Paryżu z marką Intimissimi. Współpraca twórców serialu z brandem narodziła się niemal przypadkiem, by szybko przerodzić się w naturalne partnerstwo dwóch bliskich sobie światów: mody i storytellingu. Łączy je wspólna wizja współczesnej kobiecości.
W odcinku Emily zostaje poproszona o zaprezentowanie kreatywnego pomysłu na nową kampanię Intimissimi. Niewinne nieporozumienie językowe sprawia jednak, że nazwa marki „Intimissimi” zostaje odebrana jako „Intimacy” (intymność). Z tej zabawnej pomyłki rodzi się lekka i błyskotliwa fabuła, w której bohaterka niespodziewanie zaczyna konfrontować się z własną intymnością, relacjami i wizją przyszłości — w subtelny sposób łącząc życie prywatne z zawodowym.
(Fot. Materiały partnera)
Po raz kolejny Emily — ikona stylu i wyznaczająca trendy fashionistka — oraz inne postacie serialu pojawią się w kreacjach Intimissimi, w tym w kultowej kolekcji Pretty Flowers, uwypuklającej elegancką i nowoczesną wersję kobiecości.
Wybrane stylizacje doskonale oddają charakter bohaterki: są wyrafinowane, a jednocześnie spontaniczne; odważne, lecz romantyczne — zawsze podkreślające jej charakter.
(Fot. Materiały partnera)
Obecność Intimissimi w serialu Emily w Paryżu to ważny moment dla marki, która pokazuje włoską elegancję w jednym z najpopularniejszych seriali ostatnich lat. To także symbol dialogu pomiędzy modą, popkulturą i kobiecą siłą.
(Fot. Materiały partnera)
Ta współpraca po raz kolejny pokazuje, że marka Intimissimi potrafi w naturalny i nowoczesny sposób trafiać do międzynarodowej publiczności, idealnie wpisując się w lekki i elegancki klimat serialu.