1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Styl Życia
  4. >
  5. Paryż, moda i Dyson

Paryż, moda i Dyson

Firma Dyson wybrała Tydzień Mody w Paryżu do świętowania wprowadzenia na rynek europejski swojej nowej Areoprostownicy Dyson Airstrait™️.

I ja tam byłam i włosy suszyłam! Niezmiernie ucieszyła mnie możliwość wzięcia udziału w tym wydarzeniu, ponieważ fascynuje mnie postać wynalazcy i założyciela marki Jamesa Dysona, który uświetnił swoją obecnością paryski event. Zanim James Dyson zajął się inżynierią, studiował architekturę wnętrz i projektowanie mebli w Royal College of Art. Pod koniec lat 70. zirytowany słabą pracą swojego odkurzacza rozłożył go na części i stwierdził, że całą winę ponosi zatkany worek. Poświęcił 5 lat pracy i stworzył 5127 prototypów zanim zbudował pierwszy na świecie bezworkowy odkurzacz. Dzięki pieniądzom ze sprzedaży odkurzaczy James Dyson mógł otworzyć własną firmę, która na nasze szczęście poza udoskonalaniem odkurzaczy zajęła się też narzędziami do stylizacji włosów.

Aby stworzyć pierwszą suszarkę Supersonic, James Dyson uznał, że należy poznać włosy od cebulek po same końce. W tym celu założył laboratorium, w którym przebadano ponad półtora tysiąca kilometrów (!) naturalnych włosów.

Po suszarce, prostownicy i lokówce przyszła pora na rewolucję – Aeroprostownicę Dyson Airstrait™️.

To właśnie Aeroprostownica Dyson Airstrait™️ miała swoją europejską premierę w Paryżu. Dlaczego właśnie tam?

Dyson współpracuje z Paryżem od dawna, swój pierwszy sklep demonstracyjny otworzył w 1997 roku w 8. dzielnicy. Paryżanie są zachwyceni produktami Dyson. Na rynku francuskim Dyson jest liderem nie tylko w dziedzinie odkurzaczy, ale także suszarek do włosów i urządzeń do stylizacji.

Dyson zaprosił celebrytów, specjalistów z branży kosmetycznej, dziennikarzy i bloggerów do „La Gaîté Lyrique”, zabytkowego budynku z 1862 roku w modnej 3. dzielnicy, gdzie dawniej mieścił się teatr.

Swoje nowe dzieło Areoprostownicę Dyson Airstrait™ z wielką skromnością i wdziękiem przedstawił sam Sir James Dyson. Urządzenie to zostało tak zaprojektowane, aby prostować włosy na mokro, nie za pomocą gorących płyt lub ekstremalnego ciepła, ale za pomocą silnych i precyzyjnych strumieni powietrza. Prostowanie włosów podczas suszenia pozwala skrócić czas stylizacji i zachować zdrowe włosy.

Poza prezentacją areoprostownicy James Dyson zdradził też, że lada moment na rynek trafi nowa profesjonalna suszarka. Supersonic r™. Malutka i potężna jednocześnie. Wyposażona będzie w innowacyjną technologię ogrzewania (i błyskawicznego chłodzenia) powietrza oraz inteligentne oprogramowanie, które zapamiętuje ustawienia końcówek do stylizacji, ułatwiając fryzjerowi pracę.

James Dyson opowiedział też o swojej najnowszej pasji – biodynamicznych uprawach, które prowadzi w swoim rozległym gospodarstwie i planach wykorzystania roślin do produkcji części do produkowanych przez firmę urządzeń. Natura i codzienne życie jest inspiracją dla angielskiego wynalazcy. Wnętrza sklepów i sposób ekspozycji urządzeń jest na przykład wzorowany na tym, jak dla wygody klienta rozkłada się warzywa i owoce na francuskich straganach.

Działanie nowej prostownicy Dyson Airstrait™ zaprezentował na scenie jeden z Globalnych Ambasadorów marki, stylista gwiazd z Los Angeles Matthew Collins. Fryzjer zdradził, za co najbardziej lubi nową aeroprostownicę. „Technologia Dyson Airstrait™ jest tak opracowana, że strumienie powietrza zawsze suszą włosy w jednym kierunku, domykając łuski włosów. Przy innych urządzeniach musimy gimnastykować się, by ustawić szczotkę pod właściwym kątem dla uzyskania tego idealnego efektu gładkości i połysku, który areoprostownica Dysona daje bez żadnego wysiłku. Dyson Airstrait™ używamy tak jak klasycznej prostownicy, przesuwając ją po włosach pasmo po paśmie. Jeśli używamy jej na mokre włosy, powinniśmy robić to cierpliwie i powoli. Wystarczą trzy, cztery przejścia do całkowitego wysuszenia i wyprostowania włosów. Nawet tych mocno falowanych”, mówił stylista. Stylizację, która wcześniej zajmowała półtorej godziny, teraz można zrobić w 30 minut.

Premierze Dyson Airstrait™ towarzyszyła też wyjątkowa wystawa. W hołdzie dla Paryża Dyson nawiązał współpracę ze słynnym francuskim studiem fotograficznym Studio Harcourt, Łącząc siły Dyson i Harcourt stworzyli wyjątkową kolekcję fotografii. Wybrali kultowe zdjęcia z paryskich archiwów, minnymi Brigitte Bardot, Laetitia Casta, Dalida i Michelle Yeoh. Następnie stylizacje zostały odtworzone przy użyciu urządzeń Dyson. Zdjęcia zdobiły ściany sali, w której miała miejsce premiera.

Więcej informacji o Aeroprostownicy Dyson Airstrait™️ znajdziesz na dyson.pl

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze