1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Skandynawski design w polskich domach

 Kolekcja Lace. (Fot. materiały prasowe)
Kolekcja Lace. (Fot. materiały prasowe)
Zobacz galerię 6 zdjęć
Fyrklövern – wiodąca firma w branży luksusowej porcelany i artykułów dekoracji wnętrz świętuje 45-lecie działalności w Skandynawii i jubileusz obecności na polskim rynku. Już od 5 lat marka inspiruje Polaków do aranżacji wnętrz, dekoracji stołu i otaczania się ładnymi przedmiotami.

 

Design tworzony z pasją

Wywodząca się ze Szwecji i działająca od ponad 45 lat w Skandynawii oraz od 5 lat w Polsce Firma Fyrklövern, zachwyca urzekającym asortymentem. W portfolio marki znajdują się ekskluzywne serwisy obiadowe i kawowe, eleganckie sztućce, kieliszki oraz artykuły dekoracji wnętrz. Unikalne wzornictwo Fyrklövern jest dziełem wielu wybitnych projektantów i artystów; w tym m.in. Larsa Wallina (wybitnego szwedzkiego projektanta couture, tworzącego dla gwiazd i dworu królewskiego), czy światowej sławy duetu projektantów Gitte Dyrberg i Henninga Kerna.

 Kolekcja Diamond (Fot. Materiały prasowe) Kolekcja Diamond (Fot. Materiały prasowe)

Znakiem rozpoznawczym porcelany Fyrklövern są materiały najwyższej jakości oraz unikalne wzornictwo - ręcznie nanoszone dekory z 18-karatowego złota i prawdziwej platyny. Urzekające bogactwo i różnorodność produktów, pozwalają tworzyć wyjątkowe aranżacje stołu na każdą okazję – w stylu klasycznym, nowoczesnym, romantycznym czy glamour. Dla podkreślenia ekskluzywności, każdy z porcelanowych elementów serwisu opatrzony jest sygnaturą firmy gwarantującą autentyczność i najwyższą klasę produktu. Do bestsellerów marki zaliczamy zastawy porcelanowe: Celebration, Victoria, Polska 100, Asa’s Christmas, Nordic Birds, Santa Christmas Lace czy Diamond.

 Kolekcja Polska 100. (Fot. materiały prasowe) Kolekcja Polska 100. (Fot. materiały prasowe)

 Lampa z kolekcji Asa’s Christmas. (Fot. materiały prasowe) Lampa z kolekcji Asa’s Christmas. (Fot. materiały prasowe)

Fyrklövern w Polsce

Na rynku polskim firma Fyrklövern zadebiutowała z ogromnym sukcesem pod koniec 2014 roku. Obecnie warszawski zespół polskiego oddziału firmy tworzy ponad 40 osób, które z pasją i kreatywnością angażują się we współtworzenie oraz lansowanie nowych trendów, a przede wszystkim dbają o najwyższy poziom profesjonalizmu w obsłudze klienta. – To dla nas wielki zaszczyt, iż już od 5 lat cieszymy się zaufaniem tysięcy wymagających Klientów i możemy dostarczać im unikalne produkty, które łączą w sobie doskonałą jakość, ekskluzywność, funkcjonalność oraz najnowsze trendy - mówi Katarzyna Gorzkowska-Pasek, Dyrektor Generalna Fyrklövern na Polskę i Węgry – Priorytetem jest dla nas budowa długoterminowych relacji z naszymi Klientami. Odpowiadamy na ich oczekiwania, zarówno w zakresie unikalnego wzornictwa oraz jakości na najwyższym, światowym poziomie, jak i doskonałej obsługi. Inspirujemy, zapewniamy indywidualne doradztwo – tak, by każdy kupujący mógł poczuć się naprawdę wyjątkowo. Satysfakcja i zaufanie Klientów jest dla nas najlepszą motywacją, a fakt, iż Fyrklövern zagościł na tak wielu polskich stołach, stając się nieodłącznym towarzyszem rodzinnych spotkań i wyjątkowych uroczystości – to szczególny powód do dumy.

W 2018 roku marka otrzymała nagrodę prestiżowego magazynu Dobre Wnętrze za serwis Polska 100, który został okrzyknięty mianem: PRODUKT ROKU 2018. W roku bieżącym produkty marki Fyrklövern zostały wyróżnione elitarnym Godłem: DOBRA MARKA 2019 – JAKOŚĆ, ZAUFANIE, RENOMA, przyznawanym przez Redakcję Forum Biznesu - Gazeta Prawna, która nagradza najlepsze produkty, usługi oraz marki wyróżniające się jakością, oraz zaufaniem konsumentów.

Zobacz pełna kolekcję

 

 

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze