1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA
  4. >
  5. Levi’s rusza z nową globalną kampanią. W rolach głównych: Beyoncé oraz zreinterpretowane klasyki marki

Levi’s rusza z nową globalną kampanią. W rolach głównych: Beyoncé oraz zreinterpretowane klasyki marki

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
Globalna kampania Levi’sa REIMAGINE to wyśpiewana przez Beyoncé, wyreżyserowana przez Melinę Matsoukas i zaszyta w jeansowej klasyce oda dla dziedzictwa kultowego brandu. Fuzja przeszłości z poszerzającą horyzonty wizją przyszłości, którą do kolekcji wprowadza jedna z największych światowych gwiazd muzyki, inspiruje i podkreśla silną pozycję marki na globalnej scenie mody.

Najnowsza współpraca amerykańskiej it-brand zasługuje na miano bogatego w konteksty strzału w dziesiątkę. Zarówno w warstwie wizerunkowej, jak i projektowej. Dlaczego? Marka Levi’s to przecież dużo więcej niż świetnie skrojone jeansy, twórczość Beyoncé z, znacznie wykracza poza sztywne ramy przemysłu muzycznego. Od dekad niezależnie ustanawiają inspirujące miliony odbiorców wzorce popkulturowe, a jesienią 2024 łączą siły by wspólnie zaprojektować przyszłość.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Beyoncé dołącza do panteonu gwiazd związanych z marką Levi’s

Od dnia premiery piosenki „Levi’s jeans” z albumu Carter Cowboy minęło ponad 6 miesięcy. Już wtedy pojawiły się w branżowych kuluarach pierwsze głosy zwiastujące to, co dziś stało się rzeczywistością.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

– Ten numer to hymn na cześć tego, co uważam za prawdziwy amerykański uniform, czegoś, co nosimy z dumą. - tłumaczy Beyoncé, dodając: – Współpraca z Levi’s w tworzeniu kultowych obrazów Ameryki to dla mnie zaszczyt. Denim często widziany był bowiem przez męski pryzmat, więc ta kampania, która kładzie nacisk na kobiecą siłę i perspektywę, ma dla mnie szczególne znaczenie. Nie mogę się doczekać, by odkrywać nowe sposoby, w jakie nasze wizje mogą zbiegać się w misji wzmacniania pozycji kobiet i celebrowania ich mocy.

REIMAGINE: o dziedzictwie Levi’sa na nowo

Od buntowników lat 50., poprzez seventies’owych hippisów, aż po współczesnych liderów (i współczesne liderki) zmiany.

Levi’s® od zawsze był nieoficjalnym uniformem tych dążących do lepszego. - mówi Kenny Mitchell, globalny dyrektor marketingu marki.

Współpraca z Beyoncé, która na ilustrujących kampanię fotografiach pozuje w hitowym modelu 501 i białym T-shircie, to kolejna okazja do reinterpretacji kanonu oraz eksploracji świeżych form przekazu. Mają one za zadanie przyczynić się do rozwoju kolekcji i umocnić pozycję Levi’sa jako wiodącej marki denimowej dla kobiet.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Podzielona na kilka rozdziałów kampania prezentuje nowe podejście do klasycznych krojów. Ze świeżym spojrzeniem uznanej reżyserki Meliny Matsoukas, operatora Marcella Réva oraz fotografa Masona Poole’a, bierze przy tym na warsztat kultowe reklamy słynnego brandu. Pierwszy film, oparty na legendarnym spocie „Launderette” z 1985 roku, w samym centrum stawia Beyoncé i jej otulające sylwetkę Levi'sy, które występują tu jako noszony przez twórców zmian i legendy swoich czasów symbol ekspresji.

Levi’s to denim, który opowiada historię całych pokoleń, a kampania REIMAGINE - korespondując z tym, co współcześnie uznajemy za ikoniczne - uosabia wpisanego w DNA marki ducha postępu. Brawo!

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze