fbpx

GLOSSYBOX – co zawiera lipcowe pudełko?

GLOSSYBOX – co zawiera lipcowe pudełko?
fot. materiały prasowe

GLOSSYBOX to światowy hit, który podbija serca kobiet w blisko dwudziestu krajach. Eleganckie różowe pudełko, wypełnione miniproduktami kosmetyków najlepszych marek, od kilku miesięcy cieszy też fanki pielęgnacji urody w Polsce.
GLOSSYBOX zadebiutowało w Niemczech w marcu 2011 roku i osiągnęło spektakularny sukces na osiemnastu światowych rynkach. Pomysł polega na subskrypcji, która obejmuje comiesięczną wysyłkę pięciu miniproduktów kosmetycznych, zapakowanych w eleganckie pudełko, dostarczane bezpośrednio do domu, gdzie w komfortowych warunkach można wypróbować kosmetyki luksusowych marek, zanim zakupi się ich pełnowymiarowe, droższe wersje. W ten sposób można uniknąć kosztownych, nietrafionych zakupów i rozczarowań lub znaleźć ulubiony kosmetyk, na który być może nie zwróciłoby się uwagi w drogerii.

Comiesięczna wysyłka jest bardzo ekscytująca i wiąże się z wielkim wyczekiwaniem na pudełko, gdyż zamknięte w nim kosmetyki są niespodzianką. W edycji lipcowej polskiego pudełka GLOSSYBOX
można znaleźć kosmetyki z różnych krajów, dzięki czemu testowanie ich staje się wakacyjną podróżą kosmetyczną.

fot. materiały prasowe

MARKA: ÜBER – z Wielkiej Brytanii

PRODUKT: Intensywnie regenerująca maska do włosów

CENA za pełnowymiarowy produkt: 74,90 zł / 100 ml

Opis produktu: Maska bogata w dobrodziejstwa natury, sprawi, że Twoje włosy nabiorą świeżego
i zdrowego wyglądu oraz zostaną dogłębnie nawilżone. Pomaga w zatrzymaniu wilgoci, co wpływa korzystnie na zdrowy wygląd włosa, chroniąc i nawilżając skórę głowy. Dzięki regularnemu stosowaniu (1-2 razy w tygodniu) zawarty w składnikach zestaw witamin i minerałów odbudowuje prawidłową strukturę włosa i mieszków włosowych, przez co włosy stają się widocznie mocniejsze, odzyskują sprężystość i połysk. Maseczka działa kojąco na skórę głowy, niwelując podrażnienia i dając uczucie komfortu.

  • kosmetyk naturalny bez sztucznych konserwantów dla skóry wrażliwej
  • bez glutenu – odpowiednia dla cierpiących na celiakię
  • wyraźny efekt widoczny i odczuwalny już po pierwszym użyciu

Zastosowanie produktu: Intensywnie regenerująca maska do włosów jest kosmetykiem przeznaczonym do odbudowy, nawilżenia i pielęgnacji włosów zniszczonych, matowych, suchych. Należy stosować 1-2 razy w tygodniu na świeżo umyte i wysuszone ręcznikiem włosy. Pozostawić na 10 minut, a następnie spłukać czystą wodą i układać jak zwykle.

fot. materiały prasowe

MARKA: lierac – z Francji

PRODUKT: Zmysłowy żel pod prysznic

CENA za pełnowymiarowy produkt: 44 zł / 150 ml

Opis produktu: Nawilżający żel pod prysznic na bazie ekstraktów z 3 białych kwiatów (gardenia, kamelia, jaśmin), wzbogacony roślinną gliceryną. Delikatna baza myjąca nie zawiera mydła. Dodatek składników neutralizujących wapń i sole zawarte w wodzie powoduje, że produkt doskonale oczyszcza ciało, nie przesuszając skóry.

Zastosowanie produktu: Żel pod prysznic idealny zarówno na początek jak i na koniec dnia.

MARKA: SIQUENS – z Polski

fot. materiały prasowe

PRODUKT: Prévention krem pod oczy

CENA za pełnowymiarowy produkt: ok. 44 zł / 15ml

Opis produktu: Intensywnie nawilża, chroni i pielęgnuje delikatną skórę wokół oczu. Opóźnia powstawanie pierwszych zmarszczek oraz wyraźnie redukuje oznaki zmęczenia, takie jak cienie i opuchlizna pod oczami.

PRODUKT: Rénovation krem pod oczy

fot. materiały prasowe

Opis produktu: Stymuluje odnowę komórek skóry, dzięki czemu wyraźnie redukuje widoczne zmarszczki oraz zapobiega powstawaniu nowych. Dodatkowo wygładza kontur oka oraz likwiduje cienie i opuchliznę pod oczami, przywracając spojrzeniu świeżość, blask i młody wygląd.

Zastosowanie produktu: Krem pod oczy, do stosowania rano i wieczorem.

fot. materiały prasowe

MARKA: MEMEME COSMETICS – z Wielkiej Brytanii

PRODUKT: lakier do paznokci Sensuous Nail Gloss

CENA za pełnowymiarowy produkt: 24,50zł / 12 g

Opis produktu: Szybkoschnący lakier do paznokci z gęstym pigmentem, gwarantujący wspaniały kolor oraz połysk.

fot. materiały prasowe

MARKA: BECCA – z USA

PRODUKT: Półmatowy cień do powiek

CENA za pełnowymiarowy produkt: 125zł / 1g

Opis produktu: Klasyczne cienie do oczu o eleganckim półmatowym wykończeniu. Cienie mogą być stosowane na sucho – dla uzyskania naturalnego efektu lub na mokro – dla nadania większej głębi koloru. Dzięki miękkiej konsystencji cienie są łatwe w aplikacji i nie kruszą się. Półmatowa formuła optycznie wygładza skórę. Cienie są bezzapachowe i nie zawierają konserwantów parabenowych, dzięki temu są odpowiednie nawet do bardzo wrażliwych oczu. Doskonale łączą się z innymi produktami do makijażu oczu. Produkty marki BECCA dostępne są wyłącznie w neoperfumerii GaliLu.

fot. materiały prasowe


MARKA: NOUVEAU LASHESz Wielkiej Brytanii

PRODUKT: Noir Mascara

CENA za pełnowymiarowy produkt: 80zł / 8g

Opis produktu: Profesjonalny kosmetyk do stosowania po zabiegu przedłużania rzęs do podkreślenia rzęs dolnych, w przypadku gdy nie są one zagęszczone metodą Nouveau Lashes. Formuła preparatu na bazie wody została opracowana z myślą o pielęgnacji rzęs bez obawy o ich osłabienie czy zmianę trwałości kleju.

Zastosowanie produktu: Podkreślenie rzęs dolnych, w przypadku gdy nie są one przedłużone. Stosowanie przy przedłużonych rzęsach

fot. materiały prasowe

MARKA: ALESSANDRO – z Niemiec

PRODUKT: lakier do paznokci Pro White Original

CENA za pełnowymiarowy produkt: 239 zł / 30 ml; 339 zł / 75 ml

Opis produktu: Transparentny lakier do paznokci z formułą wybielającą skutecznie zapobiegającą żółknięciu paznokci. Dzięki specjalnemu pigmentowi Pro White naturalizuje przebarwienia powstałe na płytce paznokcia oraz nadaje im idealny połysk i mleczną poświatę.

Szczegółowe opisy wszystkich produktów z pudełka GLOSSYBOX, oraz informacje o markach znajdują się na stronie:

http://www.glossybox.pl/glossybox-lipiec-2012