Aby uczcić premierę zimowej kolekcji GUESS Winter Ski Capsule oraz drugą edycję projektu GUESS Winter Project, marka przeniosła modę na wyżyny, inaugurując nowy sezon w spektakularnym stylu. W ramach wydarzenia zaprezentowano kolekcję ubrań i produktów lifestyle’owych w prestiżowych zimowych kurortach położonych w Alpach Europejskich.
Fot. Materiały prasowe
Na fali sukcesu ubiegłorocznej inicjatywy, GUESS ponownie wprowadza swoją ekskluzywną ofertę do światowej sławy, luksusowych kurortów narciarskich. Urok każdego z tych wyjątkowych miejsc podkreślony został przez elegancki motyw zimowej peonii oraz kolekcje inspirowane alpejskim stylem.
Z okazji premiery nowej linii, GUESS zaprezentował imponujące, modowe widowisko na terenie niedawno odświeżonego ośrodka narciarskiego Glacier 3000, w otoczeniu najbardziej znanych szczytów regionu, na wysokości 3000 m n.p.m. GUESS jest pierwszą marką w historii, która zorganizowała pokaz mody w tak unikalnej, wysokogórskiej scenerii. Na legendarnej ścieżce Peak Walk, ponad 20 modelek i modeli zaprezentowało odzież narciarską, akcesoria oraz starannie wyselekcjonowane futra ekologiczne i okrycia wierzchnie z kolekcji na sezon jesienno-zimowy.
Fot. Materiały prasowe
To przełomowe wydarzenie było również okazją do podkreślenia roli GUESS jako jednego z kluczowych partnerów Glacier 3000. Marka zadbała o efektowne, sygnowane meble zewnętrzne oraz stworzyła wyjątkowe przestrzenie do zdjęć, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających.
Bernhard Tschannen, CEO Glacier 3000, komentuje: „Jesteśmy absolutnie zachwyceni nowym partnerstwem Glacier 3000 z GUESS. Stale szukamy innowacyjnych sposobów, aby dodatkowo urozmaicić naszą lokalizację, a pokaz mody wraz z inicjatywą przejęcia obiektu przez markę, nadały temu alpejskiemu miejscu magicznego stylu glamour.”
Fot. Materiały prasowe
Kolekcja GUESS Winter Ski Capsule, zaprojektowana z myślą o funkcjonalności i wydajności, obejmuje odzież, okrycia wierzchnie, obuwie i akcesoria. Dostępna jest w sprzedaży od początku grudnia na stronie Guess.com, w wybranych sklepach stacjonarnych oraz w specjalnych punktach sprzedaży pop-up.
„Jesteśmy niezwykle podekscytowani powrotem w Alpy z naszym projektem GUESS Winter” – mówi Paul Marciano, Co-founder and Chief Creative Officer GUESS?, Inc. „Sukces ubiegłorocznej inicjatywy zainspirował nas do kontynuowania działań. Pokaz mody na Glacier 3000 to dla nas niesamowite osiągnięcie i ważne wydarzenie w branży, które stworzyło doskonałą scenerię do promocji nowej kolekcji”.
Pokaz mody GUESS można obejrzeć na specjalnej stronie internetowej, na platformie Guess.com, w sklepach oraz na profilach w mediach społecznościowych.