1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Pielęgnacja
  4. >
  5. „Usłysz siebie. Zadbaj, bo czujesz.” – nowa kampania Health Labs Care zachęca do intuicyjnego self-care

„Usłysz siebie. Zadbaj, bo czujesz.” – nowa kampania Health Labs Care zachęca do intuicyjnego self-care

(Fot. Materiały partnera)
(Fot. Materiały partnera)
Żyjesz w zgodzie ze sobą czy działasz pod presją “wellness performance”? W nowej odsłonie komunikacji marka Health Labs Care inspiruje do uważnej troski o umysł i ciało.

Usłysz siebie – troska, która zaczyna się od wewnątrz

“Usłysz siebie. Zadbaj, bo czujesz” to kampania, która w dzisiejszym zabieganym i przebodźcowanym świecie porusza coraz ważniejszy temat: jak słuchać głosu intuicji w trosce o umysł i ciało.

Intuicyjny self-care jako antidotum na przebodźcowany świat

Intuicyjny self-care to odpowiedź na aktualny nadmiar trendów i praktyk wellness, które stały się praktycznie wszechobecne. Może stanowić remedium na toksyczny self-improvement. Oznacza budowanie świadomej, czułej relacji ze sobą - takiej, w której troska o zdrowie i samopoczucie przychodzą naturalnie, a nie zamieniają się w kolejny projekt czy checklistę zadań do wykonania.

(Fot. Materiały partnera) (Fot. Materiały partnera)

Kampania, która przypomina, że ciało i umysł potrzebują uważności

W spocie “Usłysz siebie. Zadbaj, bo czujesz.”, wyreżyserowanym przez Martę Mach, występują cztery kobiety na różnych etapach rozwoju osobistego i zawodowego. Wspólnie tworzą opowieść o tym, że niezależnie od wieku czy stylu życia, troska o zdrowie zaczyna się od uważnego kontaktu ze sobą i świadomości własnych potrzeb.

(Fot. Materiały partnera) (Fot. Materiały partnera)

W świecie pełnym trendów – czas wrócić do siebie

“Zdajemy sobie sprawę, że nasze klientki są dziś wyjątkowo świadome, dobrze zorientowane i coraz bardziej wyedukowane w tematyce self-care. Współczesna kobieta, która sięga po suplementację i pielęgnację premium, zna wartość zdrowia, ale nie chce już „naprawiać siebie”. Pragnie o siebie dbać mądrze, z uważnością i bez presji, w poszukiwaniu równowagi i harmonii.” - mówi Sylwia Kocon, CMO Health Labs Care.

(Fot. Materiały partnera) (Fot. Materiały partnera)

Kampania, która redefiniuje pojęcie zdrowej troski o siebie

Oprócz spotu reklamowego, kampanii towarzyszą działania z influencerami w mediach społecznościowych oraz na innych platformach internetowych, seria newsletterów i artykułów, webinary edukacyjne i specjalny moduł w aplikacji mobilnej FlowMe, dostarczanej przez markę.

(Fot. Materiały partnera) (Fot. Materiały partnera)

Kulisy realizacji kampanii „Usłysz siebie”

Za strategię i koncept kampanii 360 odpowiedzialny jest wewnętrzny dział kreacji Health Labs Care. Film reklamowy wyreżyserowała Marta Mach. Autorką zdjęć jest Barbara Kaniewska. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Film Reaktor.

Proszę akceptuj pliki cookie marketingowe, aby wyświetlić tę zawartość YouTube.

Health Labs Care

Najszybciej rozwijająca się polska firma z sektora health & beauty. Od 2019 pomaga swoim klientom dbać o zdrowie, urodę i dobre samopoczucie. W oparciu o najwyższe standardy, jakie wyznaczają współczesna nauka i technologia, tworzy wysokiej jakości suplementy i kosmetyki, za które pokochały ją miliony Polek. W 2024 została wskazana w badaniu GfK jako marka numer 1 wśród suplementów diety w Polsce.*

*W kategorii “Znajomość spontaniczna marek suplementów diety - wszystkie wskazania” na podstawie: NIQ | GfK, „Badanie rozpoznawalności i wizerunku marek suplementów diety i kosmetyków” dla Health Labs Care S.A.; metryka: spontaniczna znajomość – wszystkie wskazania (pytanie otwarte); populacja: kobiety 20–55 lat, miasta ≤100 tys. mieszkańców, dochód netto ≥4500 zł, użytkowniczki suplementów w ostatnich 6 mies.; Polska; n=500; CAWI; fieldwork: 3–9.12.2024; wynik marki: 16%, druga marka: 9%.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email