1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Archiwum Cyfrowe
  4. >
  5. Sens 3/2016

Sens 3/2016

MARCOWE WYDANIE MIESIĘCZNIKA SENS Z PAULINĄ MŁYNARSKĄ NA OKŁADCE ORAZ FINAŁEM II EDYCJI AKCJI SPOŁECZNEJ „SOLIDARNOŚĆ KOBIET MA SENS”. 18 lutego 2016 r. na rynku ukazało się marcowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło). Bohaterką okładki jest dziennikarka i autorka książek Paulina Młynarska, która w wywiadzie mówi o swojej depresji, terapii i drodze do życiowej dojrzałości. W numerze także zaproszenie i rabat 50% na bilet wstępu na finał II edycji akcji „Solidarność Kobiet ma Sens”. W temacie numeru psycholog Ewa Klepacka -Gryz radzi, jak ustawić siebie w centrum własnego życia i rozkwitnąć na wiosnę. Ponadto, ćwiczenia na energię seksualna, uwolnienie swojego potencjału oraz porady jak naturalnie dbać o ciało.

Jak pozostać sobą w pogoni za zmianą? To temat debaty w aktualnym wydaniu, w której Paulina Młynarska i jej goście: Monika Jaruzelska, Marta Szarejko, Zuzanna Ziomecka oraz Krzysztof Gojdź, zastanawiają się, kiedy zmiana jest dobra, co dzięki niej zyskujemy, a kiedy tracimy, czasem samych siebie.

W cyklu „Seksualność”, seksuolog Andrzej Depko obala mity na temat gejów i lesbijek, a także wyjaśnia kontrowersyjne kwestie: skąd się bierze orientacja seksualna i jaki wpływ na nią ma struktura naszego mózgu, czy homoseksualizm jest kwestią wyboru czy genów, a także jak homoseksualizm jest postrzegany w różnych kulturach.

W numerze także specjalne zaproszenie dla czytelniczek na finał II edycji akcji „Solidarność Kobiet ma Sens”, (który będzie miał miejsce 12.03.2016 podczas targów dla kobiet BABSKI DZIEŃ na Torwarze, w Warszawie) oraz prezent w postaci kuponu rabatowego - 50% zniżki na bilet wstępu.

II edycja akcji rozpoczęła się w październikowym numerze br. i miała swoje odsłony na łamach magazynu oraz na FB, w postaci działań social marketingowych. Istotą akcji jest zwrócenie uwagi kobiet na to, że wzajemne wspieranie się w środowisku zawodowym, biznesowym i prywatnym pomaga rozwojowi ich kariery oraz wpływa na poprawienie jakości ich życia. Ambasadorkami II edycji akcji są: Beata Tadla – dziennikarka TVP, Marzena Chełminiak, dziennikarka Radia ZET oraz life coach, Hanna Samson- psycholożka i pisarka oraz Agnieszka Sienkiewicz- aktorka.

Uczestniczki wydarzenia będą mogły spotkać się ze znanymi psychologami i coachami m.in.: Dagmarą Gmitrzak- trenerką rozwoju osobistego, Anną Kocwę Karnaś - specjalistką Mind Shui , Daniele Gargano- psychologiem i psychoterapeutą poznawczo behawioralnym, ekspertami telewizji LIFETIME - Ewą Klepacką- Gryz oraz dr Maciejem Błaszakiem oraz konsultantami PROVIDENT.

W strefie magazynu SENS odbędą się wykłady interaktywne m.in. Katarzyny Miller pt:. „Chcę być kochana tak jak chcę”, Zuzanny Ziomeckiej pt: "Co to jest mindfulness i jak wpływa na stres?"

Ponadto uczestniczki będą miały możliwość wzięcia udziału w otwartej debacie pt: „Kobieta kobiecie suką - czy solidarność kobiet istnieje?” Wśród debatujących pojawią się: ambasadorki akcji Solidarność Kobiet ma Sens- Beata Tadla (dziennikarka), Marzena Chełminiak (dziennikarki Radia Zet) oraz pisarka Ałbena Grabowska, aktorka Marieta Żukowska, a także dr hab. nauk hum. Maciej Błaszak (ekspert telewizji LIFETIME). Rozmowę poprowadzi redaktor naczelna miesięcznika SENS Katarzyna Droga.

Na stoisku odbędą się także spotkania z ambasadorkami akcji oraz z autorami książek Wydawnictwa Zwierciadło m.in. Ałbeną Grabowską autorką książek „Lady M”, „Lot nisko nad ziemią” oraz ”Stulecie winnych” oraz Katarzyną Miller, autorką książek m.in. „ Chce być kochana tak jak chcę”, „Nie bój się życia”, Nie bój się zdrady”, „Blaski życia”, „Królowe życia i król”.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze