Polki muszą jednocześnie sprostać wielu rolom: matki, córki,żony, koleżanki, przyjaciółki, kompetentnego pracownika. Żyją nie tylko pod presją otoczenia, ale także same stawiają sobie za ambitne cele. Dążą do doskonałości w oczach swoich i innych ludzi.
Za najważniejsze wartości Polski uznają: „bycie zdrową” (52%) „udaną relację z
małżonkiem/partnerem” (26%), „spędzanie czasu z rodziną” (17%). Synonimem dobrego życia jest dla nie przede wszystkim zdrowie (39%), dobrobyt finansowy (29%) i szczęście wymienia 25%. Ale czy są szczęśliwe same ze sobą?
Do sieci trafił film, który ma skłonić odbiorców do zastanowienia się, jak to, co myślą o sobie kobiety ma się do rzeczywistego ich odbioru przez najbliższe otoczenie.„Jesteś doskonała. Historia Doroty” to pierwszy z serii kilku obrazów ukazujących Polki w różnych rolach społecznych w ramach akcji „PERFECT.ME Jesteś doskonała”
„Do stworzenia akcji zainspirowały nas kobiety, które widzimy na co dzień, wokół nas. Doświadczenia naszych przyjaciółek, matek, koleżanek z pracy i… nas samych. Wymagamy od siebie coraz więcej i coraz rzadziej potrafimy docenić to, co robimy, co osiągamy, gdzie jesteśmy, jakie jesteśmy. Nie do końca jesteśmy zadowolone z siebie, a do tego wydaje się nam, że nasi najbliżsi również mają nam mnóstwo do zarzucenia – i zwykle nie przychodzi nam nawet do głowy, żeby te swoje założenia konfrontować z rzeczywistością” – mówi Anna Pater, brand manager marki Perfect.
Akcja ma zachęcić kobiety, by patrzyły na siebie oczami naszego otoczenia i zaakceptowały to, że nie zawsze muszą być idealne w swoich rolach, by być doceniane.
* badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia 2015 na grupie 710 kobiet,