1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Styl Życia

Jak rozwijać biznes w konkurencyjnym otoczeniu? Trzecia edycja „TOP Women w e-biznesie”

(Fot. materiały prasowe)
Rozpoczął się nabór zgłoszeń do III edycji największego w Polsce programu edukacyjnego dla kobiet – „Top Women w e-biznesie”. Kolejny raz kobiety będą miały wyjątkową szansę wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach prowadzonych przez najlepszych ekspertów i praktyków z branży e-commerce.

W tegorocznym „TOP Women w e-biznesie” będzie mogło uczestniczyć aż 250 kobiet z całej Polski. Udział w programie jest darmowy, a zajęcia rozpoczną się w lutym 2023 roku i będą odbywać się w formule online w piątkowe popołudnia oraz soboty.

– Wokół nas jest wiele utalentowanych i kreatywnych kobiet, które niesłusznie odkładają na później decyzję o rozpoczęciu własnego biznesu. Mają wszystko: umiejętności, wiedzę, pomysły, ale brak im odwagi by zrobić ten pierwszy krok. Wsparcie, które daje kobietom program „TOP Women w e-biznesie” jest ogromne i nieocenione. Zarówno na płaszczyźnie edukacyjnej, mentalnej, jak i networkingowej. Z przyjemnością patrzę, jak uczestniczki kolejnych edycji programu rozwijają skrzydła w e-biznesie – mówi Małgorzata Ohme, ambasadorka programu „TOP Women w e-biznesie”.

(Fot. materiały prasowe)

Celem bezpłatnego programu, organizowanego od 2020 roku przez Fundację Kobiety E-biznesu, jest podnoszenie kompetencji kobiet w obszarze digital i e-commerce, aktywizacja zawodowa Polek powracających na rynek pracy po urlopie macierzyńskim, edukacja kobiet chcących się przekwalifikować i przejść z etatu na własną działalność gospodarczą. To także wsparcie dla tych przedsiębiorczyń, które pierwsze kroki w e-biznesie mają już za sobą, ale ze względu na dynamiczną sytuację na rynku i niepewne nastroje potrzebują poszerzyć kompetencje zawodowe.

– Uczestniczki programu oprócz zdobywania biznesowych kompetencji przechodzą metamorfozę wizerunkową, ale też w pewnym sensie duchową. Uczą się budować personalny wizerunek, nabierają pewności siebie i zawierają nowe przyjaźnie. W trudnych czasach bardzo ważne jest poczucie wsparcia i wiary w siebie. Program „TOP Women w e-biznesie” to pomocna dłoń dla poszukujących swojej drogi – mówi Anna Heimberger, współzałożycielka Fundacji Kobiety e-biznesu.

Jak rozwijać e-commerce w kryzysie?

Hasłem przewodnim trzeciej edycji jest: „Jak rozwijać e-commerce w kryzysie”. Jest ono odpowiedzią na sytuację na rynku e-commerce, który wyhamowuje po ostatnich dwóch latach spektakularnych wzrostów. Zdaniem ekspertów branży e-commerce, aby skutecznie konkurować w Internecie, trzeba mieć pomysł na e-biznes, przemyślaną strategię marketingową, a także znajomość narzędzi cyfrowych. Dlatego w tegorocznej edycji podczas szkoleń poruszony będzie również aspekt rozwijania e-commerce w warunkach kryzysu gospodarczego, rosnących cen oraz spadku nastrojów.

– Sytuacja na rynku sprawia, że stałe rozwijanie swoich kompetencji oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się realiów są w biznesie jeszcze bardziej istotne. W Ceneo od lat wspieramy małe i większe firmy w docieraniu do klientów i dzielimy się z nimi naszą wiedzą oraz doświadczeniem. Chcemy, żeby więcej kobiet mogło decydować się na rozpoczęcie swojej przygody z e-commerce i wierzymy, że Ceneo jest do tego doskonałym miejscem. Tym bardziej cieszymy się, że możemy wspierać Fundację Kobiety e-Biznesu oraz kolejną edycję programu „TOP Women w e-biznesie” – mówi Dominika Wabich, PR Officer w Ceneo.

Tegoroczny cykl szkoleń obejmuje wykłady prowadzone przez profesjonalistów, którzy znają najnowsze trendy oraz rozwiązania dla biznesu. Podczas wykładów będą odbywały się również warsztaty oraz konkursy.

Żaneta Robak, laureatka konkursu „TOP pomysł na e-biznes” (Fot. materiały prasowe)

Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 15.01.2023.

Zajęcia rozpoczną się 24.02.2023

Weź udział w rekrutacji i dołącz do grona „Top Women w e-biznesie”. Aplikować należy przez stronę internetową: https://www.kobietyebiznesu.pl/topwomen2022-2023/

Program powstaje dzięki współpracy z partnerami, takimi jak: Visa, Allegro, MODIVO, InPost, Ceneo, ERGO Hestia, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Przelewy24, Hebe, Ziaja, Future Collars i Progressivo. Patronat honorowy objęła Izba Gospodarki Elektronicznej.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze