Pokolenie urodzone w latach 90., do którego z dumą się wpisuje, z pewnością zgodzi się ze mną w kilku kwestiach. Niemal wszyscy chociaż raz obejrzeliśmy "Przyjaciół", każdy bez problemu rozpozna melodię samochodu rozwożącego latem lody i każdy, dosłownie każdy z nas pragnął najbardziej pożądany telefon tamtych lat, czyli motorolę z klapką. Ku uciesze millenialsów, Motorola nie zapomina o swoich korzeniach i przywróciła blask naszej ukochanej ikonicznej „klapce”. W sprzedaży są już najnowsze i najbardziej stylowe, składane smartfony na rynku – motorola razr 50 oraz razr 50 ultra. Kupicie je między innymi w luksusowym butiku Moliera2.
Od premiery kultowego modelu RAZR V3 minęło w tym roku 20 lat, marka ośmieliła się świętować tę okrągłą rocznicę wprowadzając na rynek nie jedną, marki Motorola niedawno dołączyły modele razr 50 ultra oraz razr 50, tym razem naszpikowane najnowocześniejszą technologią i wspierane przez sztuczną inteligencję. Ikoniczny design powraca w bardzo eleganckiej oprawie z wegańskiej skóry w niepowtarzalnych kolorach Pantone.
Motorola razr 50 ultra i razr 50 ponownie definiują standardy w segmencie składanych smartfonów, oferując największy zewnętrzny wyświetlacz spośród wszystkich tego typu urządzeń na rynku. Cechujący się wszechstronnością i dający użytkownikowi wyjątkowe doświadczenia korzystania ze smartfonu, bez konieczności jego otwierania (oczywiście o ile nie potrzebujemy akurat skorzystać z głównego ekranu o przekątnej aż 6,9-cala).
Nie jest to jedynie wyświetlacz do wyświetlania powiadomień, ale pełnoprawny drugi ekran, na którym można uruchamiać większość aplikacji mobilnych. W modelu razr 50 ultra zewnętrzny ekran ma imponującą przekątną 4 cali, co stanowi rekord wśród dostępnych składanych smartfonów. Motorola razr 50 oferuje natomiast zewnętrzny wyświetlacz o przekątnej 3,6 cala – nieco mniejszy, ale o równie bogatej funkcjonalności. Oba modele to jedyne składane smartfony na rynku, które pozwalają bez otwierania korzystać z praktycznie wszystkich aplikacji mobilnych – od social mediów pokroju Instagrama czy TikToka, przez aplikacje Google (Mapy, Zdjęcia czy YouTube), aż po dostęp do naszej książki kontaktowej czy popularnych komunikatorów.
Telefony, szczególnie dla kobiet, od zawsze stanowiły gadżet wyrażający nasz styl i balansowały na pograniczu dodatku modowego. Motorola postanowiła podkreślić pozycję smartfona jako elementu osobistej stylizacji, wchodząc we współpracę z butikiem Moliera2. Każdy z nas może odwiedzić sklep, aby zobaczyć pięknie wyeksponowane smartfony pośród butów i dodatków najlepszych projektantów. W eleganckim butiku możesz przetestować nowe motorole, a także zastanowić się do jakich stylizacji będą najbardziej pasować.
Modele razr 50 i razr 50 ultra dostępne sa m.in. w sklepie internetowym moliera2.pl.