Błyszcząca skóra opanowała wybiegi i ulice wielkich miast. Odnalazła się zarówno w stylu minimalistycznym, eklektycznym, jak i eleganckim. Potwierdza to najnowsza kapsułowa kolekcja Stay Glossy Gino Rossi.
Od Sztokholmu, przez Londyn po Paryż – błyszcząca skóra opanowała wybiegi i ulice wielkich miast. Sprawdza się zarówno w stylu minimalistycznym, eklektycznym, jak i eleganckim. Potwierdza to najnowsza kapsułowa kolekcja Stay Glossy Gino Rossi, składająca się z szykownych botków i czółenek oraz dwóch modeli toreb: jedna z klapą i krótkim uchwytem, druga z uchwytem dłuższym, zapinana na suwak, w stylu lat 90. Wszystkie produkty wykonane zostały z naturalnej, połyskującej skóry.
Kapsułowa kolekcja Stay Glossy Gino Rossi zaprojektowana została w oparciu o światowe trendy, aby jeszcze łatwiej było nam ją wprowadzić do naszej garderoby i dostosować do indywidualnego stylu. Każdy z projektów dostępny jest w różnych kolorach. Botki w stylu lat 70. na grubym obcasie o kształcie trapezu dostępne są w czerni, brązie, kamelu i bieli. Czółenka, również na grubym, stabilnym obcasie, kupimy w czerni, kamelu lub bieli. Podobnie jest z torbami. Pierwsza zaprojektowana została w czerni, beżu i brązie, druga w czerni, kamelu i beżu.
Utrzymane w minimalistycznym tonie produkty, dzięki błyszczącej skórze nabierają charakteru i sprawią, że nawet prosta, monochromatyczna stylizacja zyska na oryginalności. Produkty z najnowszej, kapsułowej kolekcji Stay Glossy Gino Rossi mogą być więc dopełnieniem minimalistycznych kreacji, ale i tych bardziej odważnych, inspirowanych tak popularnymi obecnie trendami lat 70. czy 90.
Potwierdza to towarzysząca kolekcji kampania reklamowa sfotografowana przez duet Wunsche & Samsel, w której produkty Stay Glossy Gino Rossi stają się dopełnieniem różnorodnych stylizacji. Ważnym jej elementem jest scenografia w postaci mebli w stylu lat 70., ale i tych nowoczesnych, minimalistycznych, które podkreślają elegancką, oryginalną linię projektów Stay Glossy Gino Rossi.
Kapsułowa kolekcja Stay Glossy Gino Rossi dostępna jest w sklepach stacjonarnych CCC, na oraz w aplikacji marki.
Sesja: zdjęcia: Magda Wunsche & Aga Samsel; modelka: Birgit Kos, stylizacja: Agnieszka Ścibior; make-up: Wilson; włosy: Michał Bielecki; scenografia: Ania Szczęsna; produkcja: Warsaw Creatives