1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda
  4. >
  5. Paprocki&Brzozowski dla Gatta

Paprocki&Brzozowski dla Gatta

SK:, , fot. Kurnikowski/AKPA
SK:, , fot. Kurnikowski/AKPA
Gatta już od kilku sezonów partneruje znanym, polskim projektantom. Tym razem współpraca poszła o krok dalej – rajstopy w charakterystyczne printy, zaprojektowane przez Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego od 23 października będą dostępne w salonach marki Gatta! Duet zaprezentował je w maju tego roku podczas pokazu swojej kolekcji na sezon jesień-zima 2015/2016. Teraz wyjątkowe stylizacje z modnymi rajstopami mogą tworzyć także klientki Gatty.

</a> Paprocki i Brzozowski dla Gatta Paprocki i Brzozowski dla Gatta

Projektanci Paprocki&Brzozowski na sezon jesień-zima stworzyli kolekcję, w której kobiety mają czuć się niepowtarzalnie, stylowo i po prostu kobieco. Duet zainspirowany sztuką nowoczesną, głównie malarstwem, postawił na czerń i biel, a motywem przewodnim całej kolekcji były nieregularne printy. Integralną część kolekcji stanowiły także rajstopy marki Gatta, które zostały zaprojektowane specjalnie na tę okazję przez duet projektantów. Model uzupełniał sylwetki inspirowane malarstwem ekspresjonistycznym, dlatego rajstopy zostały pokryte artystycznymi, czarnymi „zaciekami”. Teraz każda z nas będzie mogła uzupełnić swoją garderobę o ten wyjątkowy dodatek, bowiem od 23 października 2015 r. rajstopy dostępne są salonach marki Gatta na terenie całego kraju!

„Gatta kilkakrotnie korzystała z zaproszenia marki Paprocki&Brzozowski, partnerując jej na wybiegach – zarówno podczas FashionPhilosophy Fashion Week Poland, jak też w trakcie autorskich pokazów. Tym razem to my zaprosiliśmy panów i ich wyjątkowy projekt do naszych salonów. Model rajstop, który pierwotnie miał być tylko elementem pokazowych stylizacji, tak spodobał się klientkom, że w ostatnim tygodniu października trafi do regularnej sprzedaży. W ten sposób wszystkie chętne panie będą mogły stać się właścicielami tego unikatowego modelu i wykorzystywać go w swoich odważnych, modowych stylizacjach”– komentuje Małgorzata Barton, Brand Manager Gatta.

Gatta od kilku sezonów współpracuje i wspiera polskich projektantów (m.in. takie marki jak: bizuu, Gosia Baczyńska, Michał Szulc, MMC, Robert Kupisz). Jest partnerem ich pokazów, ale także wspólnie z nimi tworzy limitowane kolekcje rajstop. Co sezon partneruje także projektantom podczas FashionPhilosophy Fashion Week Poland.

Limitowany model rajstop, zaprojektowany przez duet Paprocki&Brzozowski, dostępny będzie we wszystkich salonach marki Gatta. Jego cena wynosi 34,90 zł.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze