Marka L’Oréal Paris rusza z lokalną kampanią promującą indywidualność kobiet w wyrażaniu siebie – „Świat Moimi Oczami”, która jest opisywana hasłem „Patrz na świat po swojemu. Wyraź to makijażem”.
Tym manifestem L’Oréal Paris podkreśla siłę kobiet, zachęca je do wyrażania siebie, działania w swoim imieniu i – po prostu do bycia sobą. Punktem wyjścia jest przekonanie, że makijaż pomaga kobietom prezentować się w sposób zgodny z ich osobowością.
Do kampanii zaangażowano Ewę Farną, Marię Andrejczyk i Annę Karczmarczyk – trzy Polki związane z różnymi dziedzinami świata kultury i sportu. Kobiety opowiedziały swoje historie, w których przedstawiły indywidualny sposób patrzenia na świat i to, jaki rodzaj makijażu pomaga im wyrażać to podejście.
„Świat Moimi Oczami” nieprzypadkowo nawiązuje do oczu, siły spojrzenia. Kampania wspiera produkty do makijażu oczu marki L’Oréal Paris poprzez stworzenie tzw. looków, czyli pełnych makijaży dopasowanych do przekazu i historii każdej z ambasadorek. Looki (kobiecy, odważny i marzycielski) zostały koncepcyjnie opracowane i wykonane przez oficjalną makijażystkę marki – Agę Wilk. Do ich wykonania wykorzystano topowe produkty marki: maskary Volume Million Lashes, Bambi oraz nowość 2022 roku – Air Mascara 30H, a także eyelinery Perfect Slim i Matte Signature.
(Fot. materiały prasowe)
Nad konceptem kreatywnym wraz z zespołem marketingu L’Oréal Paris pracowała agencja McCann, a za zdjęcia i materiały video odpowiada fotografka Aldona Karczmarczyk / Van Dorsen Artists.