1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda

Wiosna w modzie – polecenia redakcyjne tygodnia

fot. materiały prasowe Apart
fot. materiały prasowe Apart
Zobacz galerię 9 Zdjęć
Choć na razie wszyscy zostajemy w domach, warto zadbać o siebie i przygotować się na nadchodzącą wiosnę. Z powodzeniem możemy poszukać nowych inspiracji modowych online i rozejrzeć się za nowościami z kolekcji na wiosnę-lato 2020. Oto nasze polecenia tygodnia.

Powrót do natury i naturalna, subtelna odsłona kobiecości – te dwa trendy w najnowszej, wiosenno-letniej kampanii połączyła marka Apart. Kojąca kolorystyka i kobiety, które emanują wewnętrznym, naturalnym pięknem. To wszystko znajdziemy w przepięknych kadrach z najnowszej sesji na nadchodzący sezon. W nowej kampanii uwagę przykuwają naturalne, minimalistyczne stylizacje, które stanowią subtelne tło dla biżuterii. Nowości Apart to projekty o subtelnych formach, ozdobione zwielokrotnionymi, filigranowymi motywami dekoracyjnymi i kamieniami szlachetnymi.

 fot. materiały prasowe Apart fot. materiały prasowe Apart

Fit Smart z kolekcji Design For Life marki Triumph dzięki specjalnym tkaninom, elastycznej piance 4D oraz ukrytemu systemowi podtrzymującemu biustonosz zapewnia maksymalne wsparcie i efektowne uniesienie kobiecego biustu - od miseczki A do F. To jedna z najlepszych opcji, aby dobrać idealnie komfortowy i wygodny biustonosz, który przy okazji wpisuje się w obecnie panujące trendy. Biustonosz Fit Smart to jedyny taki model na rynku. Projektanci marki użyli innowacyjnej technologii 4D, rozciągliwej koronki i piankowej miseczki, aby zapewnić jak najbardziej elastyczny krój dostosowany do każdej sytuacji.

Kolekcja Quiosque na wiosnę – lato 2020 to afirmacja kobiecości, zarówno w kwestii fasonów, wzorów, jak i kolorystyki. Znajdziemy tu modele, które idealnie eksponują kobiecą sylwetkę, podkreślając jej atuty, a także wygodne over-size’owe formy. Projektanci proponują połączenie ponadczasowej klasyki z nowoczesnymi elementami. Twarzami marki są dwie wyjątkowe kobiety: Ewa Wachowicz i Paulina Krupińska – Karpiel, które w myśl hasła „jesteśmy różne, jesteśmy piękne”, prezentują modele dobrane do różnych sylwetek i upodobań.

 fot. materiały prasowe Quiosque fot. materiały prasowe Quiosque

Pierwsza odsłona marki Orsay na sezon wiosenny już teraz prezentuje najgorętsze trendy Wśród najnowszych projektów znajdziemy m.in. gę faktur - od lekkiego szyfonu poprzez mięsisty zamsz i połyskującą satynę. Kobiece sukienki we wszystkich ulubionych fasonach kobiet zachwycają prostotą i ponadczasowością. Fanki klasyki na pewno pokochają też trencze - w niezastąpionym beżu, granacie, soczystej czerwieni lub w drobną kratkę.

 fot. materiały prasowe Orsay fot. materiały prasowe Orsay

Różnorodność – w kolekcji marki CCC na sezon wiosna/lato 2020 znajdziecie obuwie na każdą okazję: eleganckie czółenka (na niższym lub wyższym obcasie), komfortowe baleriny, letnie sandały na koturnie lub obcasie, wakacyjne mokasyny, klapki oraz botki ze skóry z wężowym wzorem. Nową ambasadorką marki została niekwestionowana ikona mody - Małgorzata Kożuchowska, która idealnie wyraża DNA marki.

 fot. materiały prasowe CCC fot. materiały prasowe CCC

Najnowsza linia biżuterii marki Lydiana – Sparkles, to lekka i lśniąca kompozycja srebra i cyrkonii. Kamienie okalają eleganckie, srebrne pierścionki  budząc magiczny blask. W linii  Sparkle pierwszą rolę odgrywa kolor - dostępne kompozycje przypominają błękit morza, zloty piasek, tęczowe kolory lata czy ciepły blask świec. Bogactwo kamieni zrównoważone jest minimalistycznym designem biżuterii i tworzy idealną całość z elegancką i codzienną stylizacją.

 Ludiana, cena: 219 zł Ludiana, cena: 219 zł

Nowość od marki Mandel, która zawładnęła sercami kobiet! W duchu eko oraz zero waste Mandel oficjalnie wprowadził w życie koncept "Circular Design". Otwarty został więc dział z używanymi Mandlami i wypożyczalnia torebek. Klienci Mandel mogą też odświeżyć swoje używane torebki w dziale "Fix Up" lub oddać je do recyklingu. Wszystko z myślą o projektowaniu w duchu gospodarki o obiegu zamkniętym. Do wybory najpiękniejsze, kultowe już projekty!

 Mandel, cena: 889 zł Mandel, cena: 889 zł

 

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze