1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Kolekcje

Bliżej sztuki z marką Solar

Sesja wizerunkowa kolekcji jesień–zima 2022/23 marki Solar (Fot. materiały partnera)
Solar pod hasłem #CloseToMyArt zaprasza do swojego świata – tym razem bliżej sztuki. W nowej kampanii marki na jesień i zimę 2022 moda i sztuka zdecydowanie idą ze sobą w parze i żadna z nich nie pozostaje w tyle.

Abstrakcyjne obrazy, organiczne formy i gra struktur – w tym intrygującym, z pozoru chaotycznym zestawieniu nie ma miejsca na przypadki. Solar po raz kolejny udowadnia, że codzienne ubrania dają pole do nieustannej kreatywności i inspirują do ciągłej ekspresji twórczej. Do współpracy przy ostatniej realizacji Solar zaprosił poznańskiego artystę Sebastiana Krzywaka – związanego z poznańskim Uniwersytetem Artystycznym – i na tle jego prac prezentuje swoją interpretację trendów na nadchodzący sezon.

Sesja wizerunkowa kolekcji jesień–zima 2022/23 marki Solar (Fot. materiały partnera)

Ramą najnowszej kampanii Solar stały się prace Sebastiana Krzywaka wchodzące w zbiór wystawy „Znikanie”. Specjalizujący się w destrukcyjnych technikach zamalowywania i wymazywania artysta tworzy dzieła, które intrygują odbiorców ekspresją barw i elementami zaczerpniętymi z cyfrowej rzeczywistości.

To, co łączy ubrania Solar z malarstwem Sebastiana, to przede wszystkim indywidualne rozumienie piękna i zabawa ze środkami wyrazu. Kolekcja składa się z wachlarza struktur łączącego połyskujący aksamit, tańczące plisowania, lejące satyny, harmonijne pikowania i modną ekoskórę. Uzupełnieniem całości są dzianiny, które zachowują delikatność nawet przy wyrazistych fasonach.

Sesja wizerunkowa kolekcji jesień–zima 2022/23 marki Solar (Fot. materiały partnera)

Sesja wizerunkowa kolekcji jesień–zima 2022/23 marki Solar (Fot. materiały partnera)

W sezonie jesień–zima 2022 klasyczne modele zostały wzbogacone o jesienną dawkę koloru. Nie zabraknie m.in. fuksji, która współgra z energetycznym pomarańczem i podkreśla swój charakter w zestawieniu z głęboką czernią. Dodatkowo trafny dobór printów – malarskie interpretacje kwiatów i zwierzęcych wzorów wymieniające się z geometrycznymi ornamentami – tworzy bardzo kobiece sylwetki.

Sesja wizerunkowa kolekcji jesień–zima 2022/23 marki Solar (Fot. materiały partnera)

Przy takiej mnogości zestawień ubiór staje się zabawą i łączy się w warstwy niczym abstrakcyjna praca malarska. Hasło kampanii #CloseToMyArt definiuje podejście do trendów i tworzenia mody. Trzymać rękę na modowym pulsie to dla Solar być blisko sztuki, obserwować ją, interpretować i czerpać z niej inspiracje.

Sesja wizerunkowa kolekcji jesień–zima 2022/23 marki Solar (Fot. materiały partnera)

Marka przy tworzeniu sesji ponownie zdecydowała się na współpracę ze Stanisławem Bonieckim, który zadbał o doskonałe ujęcia. Przed jego obiektywem po raz pierwszy dla Solar stanęła niemiecka supermodelka Anna Mila. Wyprodukowane przez agencję Warsaw Creatives kadry nawiązują do barwnych edytoriali w stylu lat 80. Na wysmakowanych zdjęciach możemy podziwiać uważnie interpretującą otaczające ją obrazy kobietę, która w myśl hasła #CloseToMyArt chce odczuwać sztukę całą sobą, co z kolei widać na pełnym energii filmie autorstwa Tali Dołgowskiej, towarzyszącym sesji. O stylizacje zadbał Michał Kuś, który od dwóch sezonów pracuje z marką, prezentując świeże i energetyczne spojrzenie na projekty Solar.

Więcej o kolekcji na: www.solar.com.pl

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze