Kochasz dodatki, uwielbiasz eksperymentować z biżuterią i kierujesz się zasadą im więcej, tym lepiej? Ta kolekcja jest dla Ciebie! A może szukasz jednego, ale mocnego elementu, który będzie wisienką na torcie nawet najprostszej stylizacji? Ta kolekcja też jest dla Ciebie! Taka myśl przyświecała tworzeniu nowej kolekcji co-creation RESERVED we współpracy z marką B́ERRIES.
Brand założony przez Sandrę Sienkiewicz i Sarah Kisielewską-Falkowską, znalazł przepis na wyróżnienie się na rynku oryginalnym podejściem do skali, formy oraz obfitą paletą barw nawiązującą do owoców. Nie zabrakło tego również we wspólnej kolekcji z RESERVED.
„Nasza kolekcja dedykowana jest osobom, które mają apetyt na kolory, zabawę, luz i wyrażanie siebie poprzez nieoczywiste łączenie dodatków. Wszystko jest dozwolone, nie ma żadnych zasad” – podkreślają Sandra i Sarah z marki B́ERRIES.
W kolekcji B́ERRIES x RESERVED dominuje biżuteria wykonana z żywicy epoksydowej z elementami srebra i srebra pozłacanego. Kolczyki, nausznice, pierścionki (w kilku rozmiarach) oraz maxi bransolety w różnych wersjach kolorystycznych, dostępne są w pojedynczych sztukach, jak i w setach, co pozwala na zabawę stylizacją i tworzenie unikalnych kompozycji. Przechowywać można je w dedykowanych pudełkach wypełnionych poduszeczkami, woreczkach czy w specjalnym welurowym etui, które jako osobny element z kolekcji stanowi doskonały i praktyczny pomysł na prezent.
Twórczyniom marki B́ERRIES oraz projektantkom RESERVED zależało na tym, by każdy projekt ze wspólnej kolekcji gwarantował wyjątkowe doświadczenie na styku estetyki i funkcjonalności. Oprócz biżuterii kolekcję tworzą również spinki oraz gumka do włosów. W dwóch wersjach występują łańcuchy do telefonu ze specjalną blaszką z wygrawerowanym logo obu marek. Jeden, z kamiennych koralików, sprawdzi się także jako naszyjnik, a drugi, krótszy, można doczepić do kluczy lub jako ozdobę do torebki.
W kolekcji B́ERRIES x RESERVED jest nią pojemny zamszowy shopper z odpinaną w środku saszetką, która sprawdzi się jako kosmetyczka czy portfel. Uzupełnieniem tej wyjątkowej kapsuły jest bawełniany T-shirt z unikatowym nadrukiem i hasłem „crème de la crème”, idealnie oddającym esencję kolekcji B́ERRIES x RESERVED.
„Tworząc naszą wspólną kolekcję, bardzo zależało nam na tym, aby oddać wyjątkowy charakter B́ERRIES – zabawę formą, kolorem i skalą biżuterii, a jednocześnie dodać elementy charakterystyczne dla RESERVED – kobiecość i miejski szyk. Takie założenia dały nam mnóstwo możliwości kreacji oraz świetną okazję do rozszerzenia kolekcji o dodatkowe produkty i akcesoria” – podsumowuje Anna Sołtys, Dyrektorka Biura Projektowego Reserved w Warszawie odpowiedzialnego za kolekcję.
Kolekcja B́ERRIES x RESERVED dostępna będzie w sprzedaży od 6 lutego 2025 roku na Reserved.com i w aplikacji Reserved.