Rodzic szukający produktów dla dziecka w Internecie to młoda kobieta, wychowująca 1 dziecko, które nie skończyło jeszcze 3 lat.
Młoda mama jest skłonna wydać około 400 zł miesięcznie na zakupy dla swojego maluszka, a najważniejsza jest dla niej jakość produktów – taki ogólny obraz buduje się na podstawie ankiety przeprowadzonej przez serwis Ceneo.pl wśród młodych rodziców. Serwis przeprowadził ankietę w listopadzie 2011 wśród swoich użytkowników. Celem było sprawdzenie zakupowych przyzwyczajeń rodziców, którzy zamawiają przez Internet ubrania czy zabawki dla swoich pociech.
Jak wynika z ankiety, rodzice najczęściej kupują dla swoich dzieci zabawki (aż 72 % ankietowanych wskazało tę odpowiedź), ponad jedna czwarta z nich wybiera artykuły dotyczące podróży i spaceru z dzieckiem, zaś 23 % kupuje w sieci umeblowanie do dziecięcego pokoju.