fbpx

Trening idealny dla dwudziestolatki

U dwudziestolatek ciało jest naturalnie jędrne i smukłe. Nie znaczy to jednak, że nie trzeba ćwiczyć i dbać o siebie.
Wiek 20 lat to najlepszy czas, aby zacząć uprawiać rekreacyjnie sport. Zaprocentuje to w przyszłości łatwiejszym utrzymaniem pięknej figury ale też zmniejszonym ryzykiem chorób serca i osteoporozy.

Dwudziestolatki mają świetne predyspozycje do rozwoju mięśni. Dlatego powinny wziąć się za trening na siłowni, bo im więcej mięśni mamy, tym mniej tłuszczu jest do spalenia.

Tak młode osoby mogą pozwolić sobie na intensywny trening z większymi obciążeniami. Aby w późniejszym wieku uniknąć problemów z układem krążenia, nie można zapominać o treningu wydolności. Polecam tu wszystkie wysokoenergetyczne i intensywne zajęcia typu spinning, step, hi-lo i taniec, a także wszelkie gry zespołowe, tenis i squash i bieganie. Zajęcia wykorzystujące skoki i biegi dodatkowo wzmacniają też kości, co jest świetną profilaktyką osteoporozy.

Organizm dwudziestoletniej kobiety bardzo szybko się regeneruje i jest naturalnie wydolny, dlatego mogą sobie one pozwolić na trening nawet 6 razy w tygodniu. Absolutnym minimum dla zachowania dobrej formy i szczupłej, ładnie wyrzeźbionej sylwetki, to treningi dwa razy w tygodniu.

Potrzebujesz więcej motywacji by zacząć ćwiczyć? – Zajrzyj na www.sinnet.pl

ZAMÓW

E-WYDANIE

ZAMÓW

E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze
?>