1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Styl Życia

Miś polarny Sephora wspiera IV. edycję FUN.TECH.FUTURE.

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)
Od kilku sezonów w perfumeriach Sephora – wraz ze świąteczną kolekcją – pojawia się wyjątkowy produkt, dzięki któremu można włączyć się w pomoc – charytatywna lampka nocna w kształcie zwierzątka. W tym roku jest to śnieżnobiały miś polarny.

Dochód ze sprzedaży – po raz czwarty – zostanie przekazany na wsparcie programu FUN.TECH.FUTURE. fundacji Sukces Pisany Szminką.

Na czym ten program polega? Przede wszystkim na pomocy edukacyjno-zawodowej dla dziewcząt, które wkraczają w dorosłość. Kierowany jest do młodych kobiet z placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych w wieku od 18 do 21 roku życia.

– Za nami już trzy edycje programu FUN.TECH.FUTURE., których realizacja była możliwa m.in. dzięki zaangażowaniu naszych klientów. Bardzo za to dziękujemy. Jesteśmy przekonani, że program realnie wspiera młode osoby wkraczające na rynek pracy, dając im narzędzia i wiedzę z rożnych obszarów – od budowania pewności siebie, tworzenia CV i poszukiwania pracy, po profesjonalną obsługę social mediów i podstaw programowania. W ramach I. edycji programu zorganizowaliśmy również płatne staże w naszych perfumeriach, podczas których 5 uczestniczek programu, pod okiem mentorów Sephora, zdobywało doświadczenie zawodowe w branży retail. Mamy nadzieję, że również w tym roku nasi klienci poczują magię Świąt i wraz z nami, kupując produkt charytatywny, wesprą realizację IV. edycji FUN. TECH. FUTURE.mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu i asortymentu Sephora w Polsce i Czechach.

Od startu programu pomocą objęto już 310 dziewcząt.

Głównymi elementami projektu są warsztaty w wybranych lokalizacjach w całej Polsce (stacjonarnie i online), specjalne kursy online i video-pigułki wiedzy oraz płatne staże u wybranych partnerów projektu.

– Dziewczęta opuszczające pieczę zastępczą nie są świadome tego, co czeka je na współczesnym rynku pracy. […] Ostatnie miesiące pokazały nam, że zapotrzebowanie na szkolenia i warsztaty wzrasta. Z tego powodu w zeszłorocznej edycji programu po raz pierwszy dodatkowo zorganizowaliśmy serię otwartych warsztatów na Instagramie w obszarze przebranżowienia i poszukiwania pracy. Każdy, kto potrzebował wsparcia, mógł w nich uczestniczyć i zadawać pytania naszym ekspertom. Nie byłoby to możliwe bez osobistego zaangażowania tak wielu osób oraz bez wsparcia marki Sephoramówi Olga Legosz, wiceprezeska fundacji Sukces Pisany Szminką.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Lampka Sephora Collection Holiday Vibes Niedźwiedź Polarny dostępna jest we wszystkich perfumeriach Sephora oraz na www.sephora.pl od listopada do wyczerpania zapasów. Cena produktu: 55 zł.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze