Super-Pharm łączy siły z Glovo i Bolt Food. Od września można zamawiać tysiące produktów z drogeryjnego asortymentu z dostawą pod drzwi i to w mniej niż 30 minut. Z usługi już mogą korzystać mieszkańcy 30 polskich miast.
Większość użytkowników sieci aktualnie nie wyobraża sobie życia bez robienia zakupów online. Zamawiamy już nie tylko ubrania, których brakowało stacjonarnie w ulubionej sieciówce, ale nawet codzienne zakupy spożywcze. Wzrost w tym obszarze zanotowała także branża beauty. W 2024 roku aż 17,3% wszystkich kosmetyków w kraju sprzedano właśnie za pomocą platform e-commerce. Coraz większą popularnością cieszą się także ekspresowe dostawy, realizowane już w kilkadziesiąt minut. Jest to rozwiązanie pozwalające kupującym oszczędzić czas oraz nerwy, które nierzadko zostają wystawione na próbę podczas wizyty w galerii handlowej. Super-Pharm, jako lider w branży health and beauty dostrzega potrzeby klientów, starając się na nie niezwłocznie odpowiadać.
„W Super-Pharm naszą misją jest inspirowanie do życia, które jest zdrowsze i piękniejsze” – mówi Monika Kolaszyńska, CEO Super-Pharm Poland. „Dzięki partnerstwu z Bolt i Glovo przenosimy tę obietnicę na zupełnie nowy poziom. Chcemy być bliżej naszych klientów, dokładnie wtedy, gdy nas potrzebują. Oddajemy w ich ręce możliwość ekspresowej dostawy – ulubiony dermokosmetyk, viralowe perfumy arabskie czy kosmetyki koreańskie mogą znaleźć się pod ich drzwiami nawet w 30 minut”.
Wejście we współpracę z dwiema wiodącymi platformami to odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów, dla których kluczowe stają się wygoda, oszczędność czasu i natychmiastowa dostępność produktów. To strategiczny krok dla Super-Pharm, który znacząco wzmacnia pozycję e-commerce marki. Jest to także rozwiązanie na nagłe sytuacje, które mogą spotkać każdego z nas. Gdy zabraknie pieluszek dla dziecka lub niespodziewanie zaatakuje przeziębienie, nie ma czasu by czekać na zamówienie kilka dni, dostawa w pół godziny jest wówczas ratunkiem. Asortyment obejmuje jednak znacznie więcej, m.in. viralowe koreańskie kosmetyki, dermokosmetyki do pielęgnacji skóry wrażliwej, a także produkty do codziennego makijażu oraz niezbędną w domu chemię gospodarczą!
Usługa dostępna jest w 30 polskich miastach, w których znajdują się drogerie Super-Pharm. Także w miejscowościach typowo turystycznych, takich jak Zakopane, dzięki czemu nawet podczas wyjazdów nie zabraknie szamponu ani pasty do zębów. Dodatkowym plusem czekającym na zamawiających jest fakt, iż ceny są takie same jak stacjonarnie w drogerii, a członkowie klubu Super-Pharm będą mogli zbierać dodatkowe punkty również za zakupy w aplikacji.
Współpraca powstała, by zapewnić kupującym wygodę i ułatwić codzienne zakupy. Super-Pharm wraz z partnerami, chce budować poczucie bezpieczeństwa i niezawodności wśród swoich klientów. Niezależnie od tego, czy trzeba w ostatniej chwili spakować kosmetyczkę, czy uzupełnić zapas ulubionego kremu.
Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. To miejsce dla Ciebie, Twojego zdrowia, urody i przede wszystkim wygody. W Super-Pharm zawsze możesz liczyć na pomoc i doradztwo. Doświadczeni konsultanci oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji
Marka znana jest także z prężnie działającego e-commerce i programu lojalnościowego Klub Super-Pharm, zrzeszającego ponad milion klientów.