1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Materiał partnera

30 lat zaangażowania, by zwyciężyć raka piersi

(Fot. materiały partnera)
Od lat Estée Lauder wspiera edukację, badania i dostęp do usług medycznych w celu polepszenia jakości życia osób dotkniętych rakiem piersi. Jest to największa globalna inicjatywa z zakresu odpowiedzialności społecznej Estée Lauder Companies.

Przed trzydziestoma laty rak piersi zbierał śmiertelne żniwo na całym świecie, a świadomość choroby i wiedza na jej temat były ograniczone: nie było Różowej Wstążki, brakowało funduszy na badania i nie zdawano sobie do końca sprawy ze złożonej natury tego nowotworu. W 1992 r. współtworzenie Różowej Wstążki i uruchomienie kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies pozwoliło Evelyn H. Lauder zapoczątkować ruch na skalę globalną skupiony wokół jednego celu: wyeliminowania raka piersi raz na zawsze.

(Fot. materiały partnera)

Obchodząc 30-lecie kampanii, możemy powiedzieć, że perspektywy zdrowotne i życiowe pacjentów i pacjentek z rakiem piersi znacząco się poprawiły, w dużym stopniu dzięki wczesnemu wykrywaniu choroby i większej skuteczności jej leczenia, które zawdzięczamy po części kampanii i działaniom podejmowanym przez naszych partnerów.

Za pośrednictwem kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies na wiele różnych sposobów wspiera badania, edukację i opiekę medyczną we współpracy z ponad 60 organizacjami na całym świecie. W Polsce grupa Estée Lauder od początku kampanii działa wspólnie z Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym. Współpraca ta przyczynia się do postępów w badaniach nad dziedzicznością nowotworów, ze szczególnym uwzględnieniem mutacji genetycznych.

Osiemnaście globalnych marek kosmetycznych należących do Estée Lauder Companies angażuje się w misję budowania świata wolnego od raka piersi i w zbieranie funduszy na rzecz badań nad rakiem piersi (BCRF). Marki w Polsce również wspierają inicjatywę poprzez limitowane produkty oznaczone Różową Wstążką.

(Fot. materiały partnera)

Produkty oznaczone Różową Wstążką:

  • AVEDA – Hand Relief™ Moisturizing Creme with Shampure Aroma,
  • BOBBI BROWN – Proud to Be Pink Crushed Oil-Infused Gloss Duo,
  • CLINIQUE – Limited-Edition Moisture Surge 100H Auto-Replenishing Hydrator,
  • ORIGINS – Ginger Souffle Whipped Body Cream,
  • LA MER – Crème de la Mer The Moisturizing Cream,
  • ESTÉE LAUDER – Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex,
  • ESTÉE LAUDER – kolekcja minipomadek z Różową Wstążką dostępna z okazji 30-lecia kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi,
  • ESTÉE LAUDER – broszka z Różową Wstążką.
(Fot. materiały partnera)

Wszystkie te kosmetyki i zestawy są dostępne nie tylko w sklepach internetowych i stacjonarnych poszczególnych marek, ale także w sklepach partnerskich: perfumeriach Sephora i Douglas. Partnerami są również Medicover, PLL LOT, Pranamat Eco, Elixa oraz cukiernia Lourse, którzy w październiku oferują limitowane edycje swoich produktów, a część zysku przeznaczają na Pomorski Uniwersytet Medyczny.

W Polsce kampanię wspierają ambasadorki, które mówią o tym, jak ważne jest regularne robienie badań.

Sandra Kubicka, Anita Włodarczyk, Joanna Jędrzejczyk, Marta Lech-Maciejewska, Helena Norowicz oraz Sonia Ziemba to kobiety, które inspirują Polki do działania, kochania się i dbania o siebie.

Hasło #CzasPokonaćRakaPiersi ma na celu nakłonić do sprawdzenia swojego zdrowia. Wystarczy kilka minut w miesiącu, aby przeprowadzić samobadanie i zadbać o siebie.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze