1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Materiał partnera

5 wskazówek dotyczących zakupów w Czarny Piątek

(Fot. materiały partnera)
Każdego roku, w listopadzie, rozpoczyna się prawdziwe zakupowe szaleństwo. Mowa, oczywiście, o Black Friday, czyli święcie zakupów. Przywędrowało do Polski ze Stanów Zjednoczonych i na dobre zadomowiło się w naszej kulturze. W tym roku Czarny Piątek wypada 25 listopada. To właśnie w tym dniu nastąpi apogeum wszelkich promocji, rabatów i obniżek. I tu pojawia się zasadnicze pytanie. Jak dobrze przygotować się do zakupów w tym dniu? Oto 5 najważniejszych wskazówek i zasad, którymi warto się kierować, aby zakupy stały się jeszcze przyjemniejsze, łatwiejsze i, przede wszystkim, bezpieczne.

Każdego roku, w listopadzie, rozpoczyna się prawdziwe zakupowe szaleństwo. Mowa, oczywiście, o Black Friday, czyli święcie zakupów. Przywędrowało do Polski ze Stanów Zjednoczonych i na dobre zadomowiło się w naszej kulturze. W tym roku Czarny Piątek wypada 25 listopada. To właśnie w tym dniu nastąpi apogeum wszelkich promocji, rabatów i obniżek. I tu pojawia się zasadnicze pytanie. Jak dobrze przygotować się do zakupów w tym dniu? Oto 5 najważniejszych wskazówek i zasad, którymi warto się kierować, aby zakupy stały się jeszcze przyjemniejsze, łatwiejsze i, przede wszystkim, bezpieczne.

1. Zapoznanie z ofertą

Zanim nadejdzie wielki dzień, jakim jest Czarny Piątek, warto zapoznać się z ofertą konkretnych sklepów. Wiele z nich na długo przed rozpoczęciem weekendowego maratonu promocji, umieszcza na swoich stronach informacje o dostępnych rabatach. Dzięki temu klient bez stresu może zastanowić się, których towarów będzie potrzebował. W tym roku szczególnie owocnie zapowiada się Black Friday w Media Expert. Różnorodność produktów i liczba obniżek naprawdę robi wrażenie. Z pewnością każdy klient znajdzie tu coś, co sprosta jego oczekiwaniom.

2. Bieżące śledzenie okazji

Jeszcze przed rozpoczęciem weekendowego zakupowego szaleństwa, dobrze jest śledzić bieżącą ofertę wybranych sklepów. W ten sposób klient będzie doskonale obeznany w cenach regularnych produktów i z łatwością znajdzie sklep, który zaoferuje najkorzystniejszą promocję. Warto wziąć sobie do serca tę radę, gdyż niektóre sklepy tuż przed Czarnym Piątkiem celowo zawyżają ceny, aby późniejsza obniżka wyglądała jeszcze bardziej spektakularnie. To, oczywiście, złudne wrażenie. Sprawdzanie aktualnych cen sprawi, że klient nie da się oszukać.

3. Lista najważniejszych zakupów

Ogrom promocji i rabatów może przyprawić o zawrót głowy. Sklepy wręcz prześcigają się w obniżaniu cen najpopularniejszych produktów. Chcą w ten sposób przyciągnąć jak najwięcej klientów. Warto przygotować wcześniej listę artykułów „must have” i umieszczać w koszyku tylko to, co rzeczywiście jest potrzebne. Klient uniknie, dzięki temu, zakupu nieprzemyślanych lub nietrafionych produktów. Nie będzie musiał martwić się ewentualnym odsyłaniem zakupów i oczekiwać na zwrot pieniędzy.

4. Kupony i kody rabatowe

Zbieranie kuponów i kodów rabatowych z pewnością przyniesie korzyści. Dzięki temu klient jeszcze mniej zapłaci za upatrzone wcześniej produkty. Przeważnie sklepy online umieszczają kody rabatowe na górze strony internetowej tak, aby klient bez problemu je znalazł. Dobrym pomysłem jest zapisywanie się do sklepowych newsletterów. W skrzynce mailowej można wówczas znaleźć jeszcze korzystniejsze kody i kupony dopasowane do potrzeb klienta.

5. Zwrot towaru

Zawczasu warto sprawdzić zasady zwrotu towaru. Mimo najlepszych chęci i dobrego przygotowania czasem zdarza się, że jakiś zakup nie spełni oczekiwań klienta i zdecyduje się on na odesłanie produktu. Każdy sklep powinien jasno określać reguły zwrotów. Dzięki temu ewentualny zwrot towaru przebiegnie pomyślnie i nie narazi klienta na niepotrzebny stres.

Przestrzeganie powyższych pięciu zasad sprawi, że zakupy przebiegną w spokojnej atmosferze. Znajomość sklepowej oferty i sporządzenie listy najpotrzebniejszych produktów zapobiegnie nieprzemyślanym zakupom. Bieżące sprawdzanie regularnych cen towarów pozwoli znaleźć najkorzystniejszą promocję i uniknąć oszustwa, kody rabatowe uczynią zakupy jeszcze atrakcyjniejszymi, zaś przejrzyste zasady zwrotów sprawią, że klient oszczędzi sobie niepotrzebnego stresu i nerwowego oczekiwania na zwrot pieniędzy.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
Reklama
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze