1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA
  4. >
  5. NIE – ZAPOMINAJKA: Nie zapomnij o zdrowiu

NIE – ZAPOMINAJKA: Nie zapomnij o zdrowiu

Ida Karpińska (Fot. materiały partnera)
Ida Karpińska (Fot. materiały partnera)
Marka K18 i Kwiat Kobiecości razem dla kobiet. Wspólnie chcemy szerzyć rolę profilaktyki raka szyjki macicy i uświadomić kobietom, jak ważne dla nich są regularne badania ginekologiczne. Nie – zapominajka to także wsparcie finansowe. Po raz kolejny część dochodu z majowej sprzedaży produktów marki K18 zostanie przekazana Fundacji Kwiat Kobiecości.

Rak szyjki macicy jest piątym najczęstszym nowotworem rozpoznawanym w Europie. W Polsce w samym 2020 roku odnotowano 3862 przypadki zachorowania na raka szyjki macicy, z czego co druga z nich zmarła. A przecież jest to nowotwór, który można łatwo rozpoznać we wczesnym stadium i skutecznie leczyć.

Cytologia – raz do roku

Raka szyjki macicy wykrywa się dzięki cytologii. Regularne wykonywanie tego badania może uratować́ zdrowie, a nawet życie, dlatego Marka K18 wesprze Ogólnopolską̨ Organizację Kwiat Kobiecości, która towarzyszy i pomaga Kobietom walczącym z rakiem szyjki macicy! Skoro dbamy o siebie „na zewnątrz” i chcemy być piękne, to tak samo powinnyśmy pamiętać o swoim zdrowiu i o tym, żeby raz do roku wykonać cytologię, która wcześnie wykonana może uratować nam życie.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości jest inicjatywą Idy Karpińskiej i kobiet, które tak jak ona walczyły i wygrały walkę z rakiem szyjki macicy. Wszystko się zaczęło, gdy Ida Karpińska – prezeska i założycielka Kwiatu Kobiecości – dowiedziała się, że choruje na RSM…. W 2003 roku wygrała walkę z rakiem szyjki macicy, 3 lata później powołała do życia Kwiat Kobiecości, ponieważ sama doświadczyła braku informacji i lęku o własne życie. Dzisiaj Organizacja ma swoje kwiatowe emisariuszki w całej Polsce, prowadzi wiele akcji edukacyjnych oraz kampanii społecznych.

„Profilaktyka powinna stać się absolutną normą w naszym społeczeństwie i być szeroko promowana, aby zwiększać świadomość zdrowotną kobiet. Niestety, połowa kobiet w Polsce, u których rozpoznano raka szyjki macicy nigdy nie robiła badania cytologicznego, które może uratować nam życie! Nie bójmy się badać. Nie wstydźmy się badać. Profilaktyka i dbanie o swoje zdrowie, to najlepsze co możemy zrobić dla siebie i swoich bliskich” – mówi Ida Karpińska.

Marka K18 będzie szerzyć świadomość zdrowotną wśród kobiet, wspierając w ten sposób walkę z rakiem szyjki macicy. Przez cały miesiąc na swoich profilach społecznościowych będziemy edukować oraz przedstawiać historie kobiet, które wygrały z chorobą. Wszystko po to, by nagłośnić problem profilaktyki i diagnostyki raka, edukować i wspierać kobiety. Dodatkowo w kampanię będą zaangażowani eksperci: Ida Karpińska, dr Tadeusz Oleszczuk, Katarzyna Biłous oraz influencerzy, którzy będą udzielali porad oraz będą dzielić się swoim doświadczeniem.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Więcej informacji na stronie: https://k18hair.pl/

Współpraca reklamowa

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze