Jako część nowej wizji damskiej linii marki Tommy Hilfiger, supermodelka i gwiazda mediów społecznościowych Gigi Hadid zaprezentuje swoją pierwszą kolekcję kapsułową, składającą się
z ubrań, butów, akcesoriów oraz zapachu stworzonych przy współpracy z projektantem.
Supermodelka Gigi Hadid pojawi się jako ambasadorka damskiej kolekcji
Tommy Hilfiger jesienią 2016 roku, promując nową wizję i strategię ekspansji globalnej marki damskiej. Hadid towarzyszyła znanemu amerykańskiemu projektantowi - Tommy’emu Hilfigerowi we wprowadzeniu na rynek jej pierwszej kolekcji kapsułowej, którą wspólnie stworzyli. Zapowiadana na jesień 2016 roku kapsuła zawierać będzie damskie ubrania sportowe, buty oraz akcesoria, m.in. zegarki i okulary, a także nowy zapach, będący połączeniem unikalnego stylu Hadid z „klasycznym amerykańskim luzem” będącym znakiem rozpoznawczym Hilfigera.
„Znam Gigi i jej rodzinę od lat. Niezwykłym było obserwowanie jak wyrasta na jedną ze światowych top modelek i najpopularniejszą promotorkę modową.” – mówi Tommy Hilfiger. „Gigi chodziła w naszych pokazach, a teraz bardzo się cieszymy, że możemy kontynuować naszą współpracę z nią jako nową twarzą zapachu i damskiej kolekcji Tommy Hilfiger. Jest ona idealnym przykładem dzisiejszej „dziewczyny Tommy’ego” – ma magnetyzującą osobowość, jest zawsze radosna i optymistyczna, a jej styl jest prosty, na czasie i wyrażający pewność siebie.”
„Nigdy nie myślałam, że zostanę poproszona o stworzenie kolekcji kapsułowej, więc nadal czuję się jak w śnie, do którego Tommy mnie zaprosił.” – mówi Gigi Hadid. „Szczerze kocham jego firmę i jestem jej ogromną fanką, a sam Tommy jest osobą, z którą przyjemnie się pracuje. Zawsze śledziłam jego markę, kampanie i styl. Myślę, że nasza wspólna kolekcja jest ukoronowaniem znanego stylu Tommy’ego: połączeniem szyku ze sportową modą uliczną, a także unikatowym stylem marki, ale w damskim wydaniu. Każdy znajdzie w niej coś, co pokocha.”
Zdjęcia do kampanii promującej kolekcję i zapach rozpoczną się na początku 2016 roku w Nowym Jorku, a efekty sesji będziemy mogli podziwiać jesienią 2016 r. w prasie, w internecie oraz na zewnętrznych nośnikach na całym świecie. Kampania z udziałem Hadid będzie towarzyszyć sezonowym działaniom reklamowym męskiej linii ubrań i bielizny marki, której twarzą jest Rafael Nadal. Aby bardziej pogłębić globalne partnerstwo, Hadid pojawi się na ekskluzywnych eventach inauguracyjnych na kluczowych rynkach na świecie, a także weźmie udział w pokazie Hilfiger Collection podczas New York Fashion Week.