Różne oblicza miłości w poruszającej kampanii marki Kazar

Luiza i Tomek - bohaterowie kampanii

Dla każdego jest czymś innym. Dotyczy nas wszystkich, choć każdego w całkiem odmienny sposób. A czym dla Ciebie jest miłość? Najnowsza kampania wizerunkowa marki Kazar pokazuje, że to uczucie niezwykle złożone. Opowiada o jego wielowymiarowości, prezentując cztery różne historie. Moda jest jedynie tłem. Najważniejsze są emocje i refleksja nad własnym życiem, do której skłania tytułowe pytanie.

 

To pierwsza tak emocjonalna i poruszająca odsłona marki. „Dotyka bardzo ważnego tematu – zarówno z perspektywy indywidualnej, jak i społecznej” – wyjaśnia Artur Kazienko, Prezes Kazar Group. Tym razem nie skupia się na modzie, lecz na emocjach i osobistych przeżyciach bohaterów. Przedstawia miłość jako zjawisko niejednoznaczne, o wielu obliczach. Dla jednych może być spełnieniem i sensem życia, dla innych sztuką kompromisu. Dla jeszcze innych bliskością, poczuciem bezpieczeństwa, partnerstwem lub spokojem. Bywa też bólem, odrzuceniem, gniewem lub samotnością. Bohaterowie kampanii dzielą się z widzem swoimi najbardziej intymnymi zwierzeniami. Mówią o miłości, odsłaniając prawdę o nas samych.

Luiza i Tomasz są odmiennymi żywiołami, które mimo wielu różnic dopełniają się. Łączą ich wspólne pasje – do sztuki i podróży, gdyż oboje są artystami, co pozwala im inspirować się nawzajem i napędzać do życia. Ich miłość jest romantyczna – pełna czułości i namiętności.

Maciek jest atrakcyjnym mężczyzną, który nie narzeka z powodu braku zainteresowania u płci przeciwnej, jednak miłość w jego rozumieniu jest przekleństwem i cierpieniem. Kocha, jednak został odrzucony – teraz jest samotny i ma złamane serce. Miotają nim skrajne emocje, mimo to nie poddaje się, a miłość traktuje również jako źródło inspiracji w muzyce i motywację do pracy nad sobą.

Marzena również jest samotna, jednak w pełni to akceptuje. Jest dojrzałą kobietą skupioną na życiu codziennym – rodzinie i przyjaciołach. Poznała już smak miłości, ale nie szuka jej za wszelką cenę. W głębi duszy jednak marzy o drugiej połówce, która dopełni jej życie.

Arek z kolei od kilkunastu lat tworzy szczęśliwy związek małżeński i ma nastoletnią córkę. W swojej historii opowiada o miłości ojcowskiej, która jest niełatwą sztuką kompromisów i aktywnego słuchania. Podkreśla, że w życiu ma trzy miłości – żonę, córkę i sport, a każda z nich wymaga wysiłku. Miłość według Arka ma „smak słonego karmelu”, ale warto się starać i dla niej żyć.

Przedstawione w kampanii opowieści nikogo nie pozostawiają obojętnym. Piękne, realistyczne ujęcia, intymne zbliżenia oraz szczerość bohaterów decydują o sile jej przekazu. Odbiorca staje się zaangażowanym emocjonalnie, cichym obserwatorem, a zadane na końcu pytanie pozostawia przestrzeń do rozważań nad wyjątkowością tego uczucia.

Filmy z historiami każdego z bohaterów kampanii można obejrzeć na oficjalnej stronie marki.

Zachęcamy również do udziału w konkursie organizowanym na Facebooku i Instagramie.

A czym dla Ciebie jest miłość?