Marka TOUS z radością prezentuje swoją najnowszą kampanię Walentynkową „Ogród Miłości / Garden of Love”, która już od 16 zaprasza wszystkich do odkrywania niezwykłego świata miłości i piękna. W tym roku TOUS przenosi nas do magicznego labiryntu uczuć – miejsca, które celebruje tajemniczość, radość i piękno miłości, podkreślając, że czasem najważniejsze jest zatrzymanie się i czerpanie przyjemności z samej podróży.
Fot. materiały prasowe
Miłość jak labirynt – bez potrzeby szukania wyjścia
Kampania „Ogród miłości” to metaforyczna podróż przez miłość, która – niczym labirynt – nie wymaga odpowiedzi ani rozwiązań, lecz zachęca, by zgubić się w niej i odnaleźć szczęście w każdym zakręcie i niespodziance. TOUS przypomina, że w świecie pełnym pośpiechu i nieustannego dążenia do celu warto się zatrzymać i odkryć magię chwili.
Fot. materiały prasowe
Nowy sezon TOUS: inspiracje naturą i świeżością
Kampania Walentynkowa otwiera jednocześnie nowy rozdział w marketingowej podróży TOUS na sezon wiosna-lato 2025 pod przewodnim motywem „TOUS Garden”. Po zeszłorocznym celebrowaniu historii marki w koncepcji CASA TOUS, w tym sezonie marka wychodzi na zewnątrz, inspirując się naturą, organicznymi formami i świeżością przyrody. „Ogród miłości” to pierwszy krok tej wyjątkowej wizji, która towarzyszyć będzie klientom TOUS przez cały nadchodzący sezon.
Fot. materiały prasowe
Dołącz do celebrowania miłości z TOUS
Kolekcja Walentynkowa TOUS 2025 zachwyci zarówno miłośników elegancji, jak i romantycznych detali, które wpisują się w ideę Ogrodu Miłości.
Fot. materiały prasowe
Kolekcja dostępna jest w salonach TOUS oraz na www.tous.com