1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda
  4. >
  5. H&M zamyka kultowy polski sklep po 21 latach. Znamy szczegóły pożegnalnej imprezy

H&M zamyka kultowy polski sklep po 21 latach. Znamy szczegóły pożegnalnej imprezy

(fot. Jason Alden/Bloomberg via Getty Images)
(fot. Jason Alden/Bloomberg via Getty Images)
Po 21 latach działalności H&M żegna się z kultową lokalizacją przy ulicy Marszałkowskiej. Z tej okazji marka przygotowała rabaty i wyjątkowe pożegnalne wydarzenie dla swoich klientów.

H&M żegna kultową lokalizację w centrum Warszawy

3 października 2025 roku H&M oficjalnie zamknie sklep przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie. To jedno z najbardziej rozpoznawalnych miejsc zakupowych w stolicy, które przez ponad dwie dekady było punktem obowiązkowym na mapie nie tylko warszawiaków, ale też turystów odwiedzających centrum miasta. Decyzja związana jest ze zmianą strategii centrum handlowego Wars Sawa Junior.

H&M Marszałkowska – wspomnienie lat 2000

H&M Marszałkowska został otwarty w 2004 roku jako część modernizacji kompleksu Wars Sawa Junior. W krótkim czasie stał się jednym z najbardziej obleganych punktów modowych w stolicy. To właśnie tu warszawscy nastolatkowie umawiali się na pierwsze zakupy „za własne kieszonkowe”, a młodzież z innych miast wpadała podczas szkolnych wycieczek. Przez lata sklep uchodził za obowiązkowy adres dla każdego, kto odwiedzał centrum Warszawy.

Dla wielu osób był symbolem ogólnodostępnej, globalnej mody – alternatywą dla małych butików i bazarowych zakupów, które dominowały jeszcze na początku lat 2000. „Marszałkowska” stała się więc nie tylko miejscem zakupów, ale też częścią miejskiej tożsamości, wymienianą jednym tchem obok spotkań pod Rotundą czy pod Empikiem.

Ostatni dzień z rabatem, potem impreza. Tak H&M żegna się z Marszałkowską

Na 3 października marka zaplanowała specjalną akcję dla swoich Klubowiczów – przy zakupach za minimum 120 zł będzie można skorzystać z 30-procentowego rabatu.

Dzień później, 4 października, w godzinach 18:00–22:00 odbędzie się pożegnalne Bye Bye Party. W programie muzyka na żywo, poczęstunek od The Cool Cat i kilka niespodzianek związanych z marką. Wejściówki dostępne są w aplikacji H&M – jednocześnie wewnątrz będzie mogło przebywać maksymalnie 300 osób.

H&M nie żegna się z Warszawą całkowicie – sklepy sieci działają w innych punktach miasta, a zakupy można robić też online. Marka zapowiada też ponowne otwarcie swojego flagowego sklepu w Złotych Tarasach, który ma przejść modernizację i wrócić w nowej odsłonie.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE