1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Kolekcje
  4. >
  5. Be the Next BOSS – nowa generacja, nowa odwaga, nowa era stylu

Be the Next BOSS – nowa generacja, nowa odwaga, nowa era stylu

(Fot. Materiały partnera)
(Fot. Materiały partnera)
Styl to coś więcej niż ubranie. To sposób, w jaki się poruszasz, jak mówisz o marzeniach i jaką odwagę masz, by iść własną drogą. Z tą filozofią BOSS prezentuje kampanię Fall/Winter 2025 – „Be the Next”. To opowieść o ambicji, niezależności i o tym, jak moda staje się narzędziem samookreślenia.

Bohaterowie nowej ery

Na czele kampanii stoją dwaj aktorzy, którzy ucieleśniają energię pokolenia, które nie zna granic. Aaron Pierre, brytyjski talent o klasycznym warsztacie i świeżo ogłoszony bohater uniwersum DC Studios, wnosi do marki siłę i determinację. Obok niego Ishaan Khatter – indyjski aktor i tancerz, którego festiwalowy sukces Homebound otworzył mu drzwi do Hollywood – reprezentuje ekspresję, lekkość i pasję.

Choć pochodzą z różnych światów i kultur, łączy ich jedno – nie boją się mówić własnym głosem. To sprawia, że stają się twarzami nowej ery BOSS.

(Fot. Materiały partnera) (Fot. Materiały partnera)

(Fot. Materiały partnera) (Fot. Materiały partnera)

Do duetu Pierre–Khatter dołączają gwiazdy, które już współtworzą rodzinę marki: S.COUPS, charyzmatyczny lider światowego fenomenu SEVENTEEN, Taylor Fritz, błyskawicznie wspinający się na szczyt światowego tenisa oraz Amelia Gray, modelka redefiniująca współczesne standardy w modzie.

Każde z nich interpretuje ideę „Be the Next” na własny sposób. Razem tworzą manifest pokolenia, które nie ogląda się wstecz – idzie naprzód.

(Fot. Materiały partnera) (Fot. Materiały partnera)

Moda, która wyraża charakter

Kampania, sfotografowana przez Mikaela Janssona pod kierunkiem kreatywnym Trey’a Lairda, rozgrywa się w symbolicznej scenerii tunelu. Bohaterowie wychodzą z cienia ku światłu – metafora podróży ku spełnieniu i odkrywaniu własnej tożsamości. W kadrach widać nie tylko ambasadorów, lecz także esencję kolekcji FW25 – ubrania, które łączą elegancję z charakterem.

Styl, który mówi o odwadze

Jesień–zima 2025 w interpretacji BOSS to harmonia barw i bogactwo faktur. Bazę palety tworzą szałwiowe zielenie, melanżowe szarości i głębokie brązy. Kontrasty – gra światła i materiałów – dodają kolekcji energii i świeżości.

Projektanci proponują sylwetki, które łączą elegancję z funkcjonalnością. Konstrukcja płaszczy i marynarek imponuje precyzją, podczas gdy casualowe elementy zachwycają miękkością i komfortem.

Nowością są także licencjonowane dodatki: zegarki, biżuteria i okulary, które prezentują S.COUPS, Fritz i Gray. Towarzyszy im Parker Van Noord, holenderski model, wprowadzając kolejne odsłony linii akcesoriów. To detale, które dopełniają wizerunek współczesnego BOSS-a.

(Fot. Materiały partnera) (Fot. Materiały partnera)

(Fot. Materiały partnera) (Fot. Materiały partnera)

Dziedzictwo i współczesność

Od dekad BOSS definiuje styl premium – elegancki, ale bliski codzienności. To marka, która mówi: możesz być ambitny i nieustraszony, a przy tym wierny sobie. Hasło „Be Your Own BOSS” pozostaje manifestem odwagi i autentyczności.

Projektując kolekcje, marka odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet i mężczyzn – dynamicznych, świadomych, żyjących intensywnie: od biura, przez podróże, aż po wieczorne wyjścia.

Kampania „Be the Next” ma globalny charakter. Outdoor w metropoliach, cyfrowe billboardy w najbardziej ruchliwych punktach świata – energia BOSS FW25 staje się częścią krajobrazu współczesnej kultury.

Bądź następny. Be the Next

Nowa kampania to więcej niż pokaz mody. To zaproszenie, by odkrywać siebie i mówić światu własnym głosem: „oto ja”. Każdy element kolekcji FW25 – od wyrafinowanych płaszczy po perfekcyjnie skrojone akcesoria – wspiera tę podróż.

Kolekcja BOSS Fall/Winter 2025 jest już dostępna w butikach BOSS na całym świecie, na hugoboss.com oraz u wybranych partnerów.

Bądź ambitny. Bądź nieustraszony. Be the Next BOSS.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email