fbpx

Jak poprawić apetyt na seks

Jak poprawić apetyt na seks
fot.123rf

Nie będziemy oszukiwać, nie istnieje dieta, która zagwarantuje udane życie erotyczne. Są jednak produkty, które mogą podkręcić twój apetyt na seks i zwiększyć szanse na satysfakcję.

Papryka chilli

Kapsaicyna zwiększa ukrwienie, stymuluje zakończenia nerwowe i sprawia, że skóra jest bardziej wrażliwa na pieszczoty. Chilli podnosi też produkcję endorfin, zapewniających miłą atmosferę w sypialni.

Banany i pomidory

Bogate w potas – pierwiastek ważny dla prawidłowej pracy mięśni. A jeśli one będą silne – nie tylko będziesz mogła kochać się dłużej i mocniej przytulać partnera, ale też zwiększy się kontrakcja mięśni podczas szczytowania, więc twoje orgazmy będą intensywniejsze.

Wanilia

Już sam zapach odpręża. I prowokuje do tego, by do kogoś się przytulić.

Ostrygi i pestki dyni

Bogate źródła cynku, który podkręca testosteron, a ten z kolei podkręca libido. Sporo cynku jest też w szpinaku i pestkach słonecznika.

Szparagi i awokado

Zawierają witaminę E, która zwiększy w twoim organizmie produkcję testosteronu, estrogenu i progesteronu. Hormony te zadbają między innymi o lepsze ukrwienie twojej clitoris i nawilżenie miejsc intymnych.

Czekolada

Im więcej ma w sobie kakao, tym lepiej, bo kakao zawiera fenyloetaminę, która poprawia humor i sprawia, że seks wydaje ci się całkiem niezłym pomysłem. Tak więc spokojnie zjedz sobie kilka kostek i… uśmiechnij się do partnera.

Płatki owsiane

A także inne produkty pełnego przemiału – chleb razowy, kasza gryczana i jaglana – zawierają błonnik, który reguluje poziom cukru we krwi, zapobiegając huśtawkom energii i nastroju. Dzięki temu twój partner coraz rzadziej będzie słyszał, że nie masz siły albo ochoty.

Imbir

Zwiększa ukrwienie, to raz. Dwa: ma w sobie potas i magnez, dobre dla twoich mięśni (także mięśni pochwy).

Migdały

Kwasy tłuszczowe zawarte w migdałach regulują poziom prostaglandyny, potrzebnej do produkcji hormonów seksu. Podpraż je na patelni (migdały, a nie hormony) albo zalej na chwilę wrzątkiem – będą lżej strawne.

Czerwone wino

Nie dość, że relaksuje i dodaje pewności siebie, to jeszcze zawiera antyoksydanty, które zwiększają przepływ krwi. Jedna lampka i… twoje ciało będzie mieć więcej przyjemności z dotykania. Także „tam”.

Olej lniany i orzechy włoskie

Włącz je na stałe do swojej diety. Mają w sobie kwasy omega-3, które dbają o odpowiedni poziom hormonów w organizmie. Te dobroczynne kwasy znajdują się też w rybach morskich i oleju rzepakowym.

Granaty

Bogate w antyoksydanty. Dbają o naczynia krwionośne, pozwalając na dobry przepływ krwi – również w okolicach intymnych.

Seksowne menu

Możesz skomponować na przykład tak…
Śniadanie
Owsianka z owocem granatu i migdałami.
Lunch
Sałatka z pomidorków koktajlowych i awokado z sosem z dodatkiem oleju z orzechów włoskich. Napój imbirowy.
Deser
Pieczone banany w towarzystwie lodów waniliowych. Albo filiżanka gorącej czekolady z chilli. Albo jedno i drugie.
Kolacja
Szparagi posypane podprażonymi pestkami dyni.
Lampka czerwonego wina.

  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze
?>