„Klasyka z twistem” – nowoczesne podejście do mody w pierwszej książce Patrycji Cierockiej-Szumichory
Patrycja Cierocka-Szumichora znana jest w branży modowej jako osoba odpowiedzialna za tworzenie kolekcji i budowanie wizerunku marki Patrizia Aryton. Bazując na wiedzy oraz własnych doświadczeniach, stworzyła praktyczny poradnik, który zawiera przystępne treści o budowaniu własnego stylu.
Dzięki tej publikacji będziemy mogli zmienić myślenie o modzie i własnych stylizacjach oraz przełamać ważne stereotypy, np. ten o dopasowaniu stylizacji do wieku czy o łączeniu kolorów. A co więcej, obserwacje dyrektor kreatywnej przeplatają się z serią praktycznych porad i ćwiczeń.
Przy tworzeniu książki bardzo cenne okazały się opinie i rozmowy z klientkami zarządzanej przez nią marki. To dzięki nim nabrała pewności, by wszystko podsumować i stworzyć merytoryczny poradnik stylu. Patrycja gwarantuje, że porady, które są zawarte w publikacji, będą działać, jeśli zostaną dostosowane do osobowości, od której – zdaniem Patrycji – zaczyna się wyrażanie swojego stylu.
Książka oprócz zebranych zasad i porad przyciąga uwagę wyjątkowymi ilustracjami, które na potrzeby wydania stworzyła Agata Wierzbicka. Uzupełnieniem nowoczesnej klasyki jest naturalny wizaż i jemu poświęcony jest ostatni rozdział spisany przez Agatę Zygadło.
Patrycja Cierocka-Szumichora, mama, projektantka, business woman. Od kilkunastu lat mocno zaangażowana w rozwój marki Patrizia Aryton. W czasie pandemii rozpoczęła wraz z Magdaleną Właszynowicz cykl spotkań live na temat tajników mody, który odniósł duży sukces wśród fanek brandu, zrzeszając dotychczasowe i nowe klientki. Pasje i doświadczenie czerpała od dzieciństwa, obserwując mamę, a z biegiem lat nabierała nowych kompetencji, współpracując z najlepszymi specjalistami w branży mody, głównymi projektantami czy topowymi stylistami. Wiedzę zdobywała na uczelni London Collage of Fashion oraz na studiach podyplomowych wspartych ekspertami z florenckiej Polimody. Na bieżąco obserwuje zmieniający się rynek, czyta raporty branżowe i aktywnie śledzi trendy, by razem z zespołem projektantów tworzyć jakościowe i ponadczasowe kolekcje.